Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras alkoholiton olut

Vierailija
18.09.2026 |

Mitkäs on vauvapalstan suosikit alkoholittomista juomista? 

Itellä alkoholi jääny keski-ikää lähestyttäessä "luonnollisesti" pois kokonaan koska mulla on sillai jännä keho ja mieli, et ihan joka yks 0,5l lager illalla tekee sen, et nukun jotenki "kevyesti" ja seuraavana päivänä semmonen pieni ärsyttävä väsymys on takaraivossa, mut sit toisaalta viinapää sinällään on aivan järkyttävällä tasolla. Ei vaa jaksa edes pientä "kemiallista"väsymystä ja vielä vähemmän sitä, jos on muutaman oluen ottanu, ni hirvee suolan ja rasvan himo, joka sit iän myötä aika helposti tarttuu kehoon. Näistä syistä sen kummemmin mitään edes päättämättä oon jo pari vuotta napannut saunakaljaks tai illanistujaisiin alkoholittoman/-holittomia oluita. Oma suosikki on ehkä vähän hämmentävästikin Guinnessin perusstout. Joo, alkoholin myötä lähteny semmonen tietty täyteläisyys, mut muuten en olis uskonu, et holiton stout voi ylipäänsä onnistua! Suosittelen kokeilemaan! Ei toki saunajuomana mene, mut muuten. 

Ai joo, saa toki muitakin alkoholittomia "alkoholijuomia" suositella, ja niistä keskustella! Mulla lonkeroiden paikan on ottanu ginger beer! Yleensä ostan klassikkoa Old Jamaicania ihan jo sen vuoksi, ku on jamaikalaisen yrityksen tekemää oikeastikin, ni toivottavasti edes yks sentti jokaisesta juomasta päätyy jossain muodossa sinnekin päin maailmaa hyvinvointia rakentamaan. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiterin Perlenbacher ja Radler. 0,0%

Vierailija
2/5 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italialainen  joku zero .... Todella hyvä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öl 1664 Blanc Alkoholfri 0,0%

33 cl, Kronenbourg

Nuvarande pris är: 16,56 kr16,56 kr

Vierailija
4/5 |
18.09.2026 |