Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko pikkuvarvas olla murtunut?

Vierailija
29.05.2007 |

Löin pikkuvarpaani syöttötuoliin ehkä pari kolme viikkoa sitten. Varvas tuli sinimustaksi, mutta väri normalisoitui muutamassa päivässä. Vieläkin varvas on kipeä, jos sitä painaa tai joku astuu sen päälle tai käyttää ahtaita kenkiä. Pitäiskö näyttää lääkärille? Aiemmin nämä varpaanlyömiset ovat menneet ohi saman päivän aikana.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitä ajattelin että lääkäri sille tekee? Kipsaa sen varpaan vai? Ei sille voi mitään tehdä, paranee itsestään ajallaan.

Vierailija
2/10 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teipata olisi voinut silloin heti. Tosi kipeä se varmasti on, mä joskus ohimennen potkaisin jalkani vahongossa ovenpieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mäkin löin varpaani jotain 3 kk sitte ja väri lähti parissa päivässä mutta edelleen on kipeä jos astuu siihen päälle tai tälleen. Mutta täähän on 8 v vanha keskustelu joten onko sun varvas jo parantunut? XD

Vierailija
4/10 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks kukaan vastaa 8 vuotta vanhaan keskusteluun? Tuskin AP on 8 vuotta seurannut käykö kukaan vastaamassa aloitusviestiinsä? No, toivottavasti varvas parantui.

Vierailija
5/10 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MISTÄ SITÄ TIETÄÄ? ÄLÄ SINÄ RUPEE NEUVOMAAN MUA??

Vierailija
6/10 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 02:37"]MISTÄ SITÄ TIETÄÄ? ÄLÄ SINÄ RUPEE NEUVOMAAN MUA??
[/quote]

No ei nyt suuttua tarvitse. Huomautin vain. Hyvä että sinunkin varvas on parantunut. Heihei.

Vierailija
7/10 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varpaaseen kyllä sattuu jos sen päälle astutaan. Se on ihan normaalia ja ehkä ei kannata painella varvasta jos se on kipeä. Ei ihme jos ei ole 8 vuodessa parantunut.

Vierailija
8/10 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 02:42"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 02:37"]MISTÄ SITÄ TIETÄÄ? ÄLÄ SINÄ RUPEE NEUVOMAAN MUA??
[/quote]

No ei nyt suuttua tarvitse. Huomautin vain. Hyvä että sinunkin varvas on parantunut. Heihei.
[/quote]
Huomauttele vaikka puolisolles. Ei huvita sunkanssa keskustella. Kiitos.

Vierailija
9/10 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua ajatella, että AP:n lapsi on jo koulussa! Jos ei oo nuorempia, niin syöttötuoli on purettu pois tai annettu eteenpäin. Oispa kiva, ku AP yhä palstailis ja tulis kertoo paraniko varvas vai onko se vielki välil kipee. Hulluu, et 2007 jo kahdeksan vuotta. Hah, yöllisii mietteitä.

Vierailija
10/10 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 02:45"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 02:42"][quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 02:37"]MISTÄ SITÄ TIETÄÄ? ÄLÄ SINÄ RUPEE NEUVOMAAN MUA??
[/quote]

[/quote]
Huomauttele vaikka puolisolles. Ei huvita sunkanssa keskustella. Kiitos.
[/quote]

Ei ole puolisoa, enkä ole tainnut sinun kanssasi tätä ennen keskustella? AV:lla tänään kumman negatiivista, turhia alapeukutuksia ja kurkkuun käydään kiinni joka asiassa. Ole hyvä, heihei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän