Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eih, päätin kirjoittaa kesällä graduni ja nyt olen rakastunut ohjaajaani!

Vierailija
29.05.2007 |

Mitä teen??? Olen koittanut vastustaa tätä tunnetta mutta en voi tälle mitään! Tuntuu että tämä voisi olla molemminpuolista, mutta ohjaajani olisi kai jäävi hommaansa jos meillä olisi jotakin säpinää. Miksi mulle aina käy näin? Ihastun aina vanhempiin miehiin!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin jäädytät tunteesi.

Vierailija
2/3 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusselityksen mukaan oikeastaan et ole ihastunut opettajaan vaan oppimiseen, tai siihen että voisit saada gradusi valmiiksi.

Kaikkiin yliopiston opettajiin ihastutaan koko ajan, vaikka millaisiin mahdottomiin tapauksiin joilla ei muuten käy *lainkaan* faksi. Järkevä opettaja ymmärtää tilanteen eikä ota sitä tosissaan.

t. yo-ope

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan kylläkin, että tunne on vahva vain sinun puoleltasi. Tosi moni ohjattava voi saada vääriä käsityksiä, jos (ohjaus)suhde on antoisa ja intensiivinen. Ja vaikka tosiaan kiinnostus olisi molemminpuolinen, ei suhteelle ole pohjaa ennen valmistumistasi. Se kun olisi laiton, ja aika harva haluaa saada potkut nuoren opiskelijan kanssa seurustelemisen takia... Eli töpinää vaan, ja sitten maisterin paperit kourassa voit joko unohtaa hepun tai olla yhteydessä ja katsoa, onko vastakaikua :)