Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä rupes naurattaa ja av tuli mieleen =)

Vierailija
29.05.2007 |

Naapuriin muutti Nico-Petteri :) En ole varma onko Niko vai Nico, mutta kuitenkin. Ei ole tainnut se mamma av:lla paljon pyöriä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kassalla ja nostin kärrystä kaksi siideriä hihnalle. Sanoni miehelle, että tästähän saa taas av-mammat juttua (oli siis lapsi mukana) ja viereisestä jonosta nainen hymyili mulle sellasta liittolaishymyä, että sen oli pakko olla ehta av-mamma =)))

Vierailija
2/4 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oltiin kassalla ja nostin kärrystä kaksi siideriä hihnalle. Sanoni miehelle, että tästähän saa taas av-mammat juttua (oli siis lapsi mukana) ja viereisestä jonosta nainen hymyili mulle sellasta liittolaishymyä, että sen oli pakko olla ehta av-mamma =)))

mä en keskustele mieheni kanssa av-mammoista tai av:n aiheista :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

katselin arkivaatetta lapselle, hintalapussa luki " gollege" tms, ja nauratti jo se. ja sitten vasta nauratti kun vieressä hengailleen äiti-ihmisen suunnilleen 7-vuotias tytär töhisi äitinsä luo innoissaan että " äiti äiti! tuolla on tosi halvalla sen ja sen väriset reimatekit! semmoisen just kun atsolla on!" , ja sinne meni äiti pikaravia tyttärensä perään :))

Vierailija
4/4 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa " -Petteri" (Jani-Petteri ym.) on tosi korni. Minkälaiset ihmiset antavat lapselleen tuollaisen nimen? Yhdistääkö heitä kenties joku elämäntyyli tai sisustusmaku (Sotka-sohva)? ;-)