Kyllä rupes naurattaa ja av tuli mieleen =)
Naapuriin muutti Nico-Petteri :) En ole varma onko Niko vai Nico, mutta kuitenkin. Ei ole tainnut se mamma av:lla paljon pyöriä.
Kommentit (4)
Vierailija:
Oltiin kassalla ja nostin kärrystä kaksi siideriä hihnalle. Sanoni miehelle, että tästähän saa taas av-mammat juttua (oli siis lapsi mukana) ja viereisestä jonosta nainen hymyili mulle sellasta liittolaishymyä, että sen oli pakko olla ehta av-mamma =)))
mä en keskustele mieheni kanssa av-mammoista tai av:n aiheista :)
katselin arkivaatetta lapselle, hintalapussa luki " gollege" tms, ja nauratti jo se. ja sitten vasta nauratti kun vieressä hengailleen äiti-ihmisen suunnilleen 7-vuotias tytär töhisi äitinsä luo innoissaan että " äiti äiti! tuolla on tosi halvalla sen ja sen väriset reimatekit! semmoisen just kun atsolla on!" , ja sinne meni äiti pikaravia tyttärensä perään :))
Mikä tahansa " -Petteri" (Jani-Petteri ym.) on tosi korni. Minkälaiset ihmiset antavat lapselleen tuollaisen nimen? Yhdistääkö heitä kenties joku elämäntyyli tai sisustusmaku (Sotka-sohva)? ;-)
Oltiin kassalla ja nostin kärrystä kaksi siideriä hihnalle. Sanoni miehelle, että tästähän saa taas av-mammat juttua (oli siis lapsi mukana) ja viereisestä jonosta nainen hymyili mulle sellasta liittolaishymyä, että sen oli pakko olla ehta av-mamma =)))