Kokemuksia kotisiivouksesta ostopalveluna? Kehu/hauku/suosittele
Oletteko itse siivouksen aikana kotona? Ja kotieläimet kotona tuona aikana...?
Kommentit (35)
Stella rulettaa, asiakaspalvelu ihan huippua, superammattilaisia!!
Koiramme on kotona.
Kodinavux on sitten vihoviimeinen firma, jota kannattaa karttaa kuin ruttoa!
kohta kahdeksan vuoden ajan samasta firmasta. Kokemukset siis hyvät. Joskus ollaan kotona, joskus ei. Meillä on kaksi vakioaikaa, joista saadaan valita jompikumpi viikottain. Kotieläimet ovat yleensä kotona, kun siivooja käy, mut meillä ei olekaan mitään ponin kokoista koiraa joka on valmis tappamaan kaikki taloon tulijat. :=)
MEillä kodinavuxin siivooja, tekee kaiken huolella, ystävällinen ja ihana.
Toimistolla tosi hyvö asiakaspalvelu, josutavat, järjestävät sijaisen loma-aikoina, todella ammattitaitoista porukkaa, kuuluu iloinen ja positiivinen asenne!
eikä korvausta ollut saada millään - ja lastenhoitaja tuli kännissä paikalle.
Koiramme on kotona. Kodinavux on sitten vihoviimeinen firma, jota kannattaa karttaa kuin ruttoa!
mutta toteutus ontuu.
Siivoojat tuli ihan milloin sattui, yksi kaatoi likavedet aidolle matolle jne.
Ja sen toimistohenkilöstön kanssa ei kannattanut edes yrittää keskustella. Ylimielisiä ja töykeitä.
Todella laadukas virolainen kotisiivouspulju pääkaupunkiseudulla, erittäin huolellisia, ainakin kotisiivouksen ja ikkunanpesun jälki on loistava, suosittelen. http://www.tensel.fi
Meillä on vastuuvakuutus Voit olla kotona tai ei. Vantaan siivous kissat.
http://siivouskissat.com Kotisiivous, kotiapu, lastenhoito, vanhustenhoito, tiskaus, pyykin pesu, silitys, petivaatteiden vaihto. Myos muuta apua vanhuksille: kaupassa kayntia, ulkoiluttamista, pesuapua Herkullisen aidon Thai-ruuan laittoa. Ilmoita jos haluat tulista (pet), tosi tulista (pet pet) tai ei-tulista (mai pet) Tuntilaskutus alkaen 32 e/h Parhaiten tavoitat e-mail
Meillä kävi siivoojat muutaman kerran, kyllästyin siihen etukäteisvalmisteluun, eli siivoukseen.
Kaikki paikat on siistittävä ja lattiat tyhjennettävä, tavarat pois tasoilta jne. Siihenhän se mun suurin aika aina menikin, sen jälkeen ei imurointi ja pölyjen pyyhintä itsellekkään olis ollu tuskaa.
Siivooja kun ei järjestele paikkoja, se on mulle ongelma.
Ei liity kotisiivoukseen, mutta omaisellani on Stellan kautta turvapuhelin ja muutaman kerran sen kanssa on ollut ongelmia, mutta aina Stellan turvapuhelinhuoltoon soittaessani on asiat ratkenneet hyvällä ammattitaidolla. Joten ehdottomasti myös Suuret Kiitokset tästäkin loistavasta asiakaspalvelusta. :)
T: Kiitollinen Stellan turvapuhelinasiakas
Hmmm.....mikään näistä Stellaan ylistysviesteistä ei varmastikaan olen Stellaan oman "markkinointiosaston" kirjoittamia.
Paras kotisiivous firma. Pieni perheyritys Mellunmäessä Sari & Harri. Heillä Torikahvila Hakaniemessä. Ovat kyllä hyvän palvelun osaavia .rehtejä työntekijöitä. Eivät käytä ulkopuolista työvoimaa.Isä ,Äiti ja 3 reipasta naisen alkua :) Jaa kaikista pienin ei vielä taida osallistua..Mikä parasta aina tuttu siivooja . Minulla vakituinen viikkosiivous nyt kolmatta vuotta, Edelleen tyytyväinen .
Stella kotipalvelut oy... Vältä kun ruttoa
Meillä ei olla itse kotona, mitä nyt emäntä satunnaisesti. Kotieläimet on, koira (dobermanni) ja papukaija. Kävi nimittäin niin hyvä tuuri että meidän siivooja on entinen eläinkauppias ( tuli ilmi vasta kun hän tuli ensimmäisen kerran siivoamaan ja ihasteli meidän tipua). Hän hoitaa myös ton kakadun häkin siivoamisen. Viimeksi vei myös koiran käymään lenkillä, kun oli vinkunut oven suussa.
Voin suositella lämpimästi. Www.spalvelu.fi
Hei,
silmiin sattui tämä vanha kysely ja päätin laittaa hyvän kiertämään. Voin itse ja myös tuttavaperheen toimesta suositella J&T Kodinhoitajat Oy:tä.
Heiltä on käynyt siivooja meillä jo useamman vuoden ajan kaksi kertaa viikossa ja olemme olleet todella tyytyväisiä saamaamme palveluun ja työnjälkeen.
Palvelu on ollut ammattimaista, asiantuntevaa ja lämminhenkistä.
Kokemuksiemme perusteella olemme suositelleet heitä parille tuttavallemmekin ja palvelu on pelannut.
Meillä oli aiemmin kokemus isommasta yrityksestä, jossa työntekijät vaihtuivat useampaan otteeseen, aina ei edes tiennyt, kuka oli tulossa kotia siivoamaan. Myös annettu palaute työnjäljestä ei tuottanut toivottua tulosta.
Nykyisen siivouksesta huolehtivan yrityksen eli J&T Kodinhoitajat Oy:n kanssa ei ole ollut vastaavia ongelmia ja olemme päinvastoin todenneet, että onpa nautinto, kun saa tulla töistä puhtaaseen kotiin ja kaikki on niin järjestyksessä ja kunnossa!
Suosittelen lämpimästi.
Ps. Tekivät myös sattumoisin sukulaisellemme muuttosiivouksen! Kyselimme muutosta ja totesivat, että huh, onneksi löytyi hyvä ja asian sovitusti hoitanut firma. Muuttivat toiselle paikkakunnalle ja muuton jäljiltä koti jäi todella likaiseksi kaiken tyhjäämisen ja tavarankannon jälkeen. Kun kävivät luovuttamassa asunnon uudelle omistajalle, miettivät, että olipas saatu hienoon kuntoon. Selvisi, että kyse olikin samasta J&T Kodinhoitajat Oy:stä eli meidän luottofirmasta-mikä sattuma.
Tämä vain vahvisti tunnetta, että olemme löytäneet todellisen ammattilaisporukan. ;)
Minulla on kyllä aivan päinvastainen kokemus Stellan toiminnasta. Isoisäni asunto on usein siivottu huonosti. Olen myös saanut aivan surkeeta asiakaspalvelua erehdyttyäni maintsemaan asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei liity kotisiivoukseen, mutta omaisellani on Stellan kautta turvapuhelin ja muutaman kerran sen kanssa on ollut ongelmia, mutta aina Stellan turvapuhelinhuoltoon soittaessani on asiat ratkenneet hyvällä ammattitaidolla. Joten ehdottomasti myös Suuret Kiitokset tästäkin loistavasta asiakaspalvelusta. :)
T: Kiitollinen Stellan turvapuhelinasiakas
Minulla on kyseisestä firmasta järkyttävän huonoja kokemuksia. Isoäitini asunto on usein törkeässä kunnossa. Jatkuvia peruutuksia ja sairaspäivätapauksia. Ällöttävää. Vaihdoin
On todella hienoa kuulla tälläistä palautetta siivousfirmasta. Miettikää oikeasti: jokainen meistä tuskailee sen oman huushollinsa siivoamisesta -ammattisiivoojat tekevät saman ruljanssin ehkä 3 jopa 4kertaa päivässä (miettimisen aihetta kaikille). Ja joustavuudesta, on melkoinen taitolaji organisoida siivoushommat varsinkin isommassa puljussa -sitten kun valmiiksi suunniteltua pakettia alkaa asiakkaat säätämään olettaen, että tekijöitä ja vapaita aikoja on niinkuin sieniä sateella (sinun muutoksesi vaikuttaa "parhaimmillaan" kuin dominoefekti). Toisaalta taas joustavuutta vaaditaan myös asiakkailta, koska esim. tätä raskasta työtä tekevät ihmeet sairastuvat siinä kuin kuka tahansa, sijaisia ei ole aina saatavilla ja toisaalta sitä vaihtuvuutta tulee tämän vuoksi. Varmasti jokainen firma pyrkii siihen, että on vakitekijät (helpottaa jokaista osapuolta ja näkyy laadussa). Tällä alalla se vain ei ole aina mahdollista -ei meitä kaupassakaan palvele aina sama kassa. Ammattikuntana tämä taitolaji pitäisi näkyä kaikkien meidän arvostuksena ja sitä kautta palkkauksessa. Jos tätä työtä osaisi jokainen tehdä niin eipä se rehellisesti sanottuna siellä siivouspalveluja ostavissa kohteissa useinkaan näy ;) Ja muistakaa, siivoojan silmä näkee kaiken sen, jonka ohi päivittäisessä elämässä kävellään. Varmasti välitön työnjäljen näkyminen antaa ko. työssä tekijälleen paljon. Voisimme olla kiitollisia ja onnellisia, että joku tekee sen mihin meistä itsestä ei ole.