Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi Cheryll parkaa

Vierailija
02.10.2008 |

Cheryll nuoli hirveässä kännissä JM:n kanssa ja nyt Antti kostaa sille väittämällä että Cherylin ystävät ei pidä Cheryliä minään. Cherylin pää ei tule kestämään tätä juttua, sanon minä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka toi C on niin ällä mun mielestä, niin kyllä mun käy sitä jo sääliksi välillä.

Vierailija
2/12 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella julmaa mennä väittämään että ihmisen paras kaveri ei oikeasti pidä minään. Tuollaisessa paikassa, missä ei voi millään mennä kysymään ystävältä että onko totta, ts. selvittää asiaa.

Okei, onhan Chipakin ääliö kun taas uuden miehen kanssa pussaa, mutta toisaalta Antti on ollut todella ällöttävällä tavalla Chipan kimpussa ja Chipa on sanonut ihan selvästi ettei kiinnosta. Ja Antti on vaan jatkanut painostusta ja itse asiassa sillä lailla menettänyt tsäänssinsä Chipan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkintolehmä kuten Niko sanoi...

Vierailija
4/12 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

cheryll on niin blondi. hahhaha! mutta sitä on just siksi niin hauska kattoa. valitettavasti en ite nyt tänään nää bb:tä ku mies kattoo toista kanavaa.

Vierailija
5/12 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten Antti koko ajan käpälöi ja vonkaa sitä. Ja nyt sitten kostaa kun on mustasukkainen. Onneksi tuolla on kamerat, mua pelottaa Chipan puolesta.

Vierailija
6/12 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei on ei.

Vierailija
7/12 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muun jonka kanssa on ensin pelehtinyt.

Sitä saa mitä tilaa. Nyt pitäisi prinsessan katsoa peiliin kunhan pää selviää ja miettiä tekosiaan.

Vierailija
8/12 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä niljake Antti on? Ja Anttihan esiintyy suurena naistenkaatajana ja luulee varmaan että naiset lakoavat kun hän vähän hiplaa. Cheryll tykkää selvästi vähän vaikeammin tavoiteltavista miehistä kuten Risto.

Minusta Chipa saa syyttää itseään osaksi siitä Antin nahkalla olosta. Nainen ei osaa sanoa kyllin selkeästi ei. Jos ei halua miestä lähelleen miksi nukkuu saman peiton alla jne.

Antti on kyllä todella vastenmielinen mutta miksi se nainen härnää sitä, pussailee ja antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa.

Vierailija
9/12 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Festareille lähtöhässäkässä panikoi pakkaamisen kanssa.

Sit tämän illan koosteessa se oli hajalla siitä meikistään, siis ihan hajalla. Johan teki sitten prinsessalle meikin.

Mulla ei oo 24/7 ja nyt harmittaa kun en nää mitä on tekeillä.

Minusta Chipa saa syyttää itseään osaksi siitä Antin nahkalla olosta. Nainen ei osaa sanoa kyllin selkeästi ei. Jos ei halua miestä lähelleen miksi nukkuu saman peiton alla jne.

Antti on kyllä todella vastenmielinen mutta miksi se nainen härnää sitä, pussailee ja antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa.

Vierailija
10/12 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei kiinnosta. Asia oli vähän eri Harrin kanssa. Sillon ei vielä myöskään porukat tunteneet Chipaa, Harri myöskään. Siis tuota Chipan ominaisuutta että on yliystävällinen kaikille. Helposti sen tulkitsee muuksi kuin onkaan, ja Chipa ei taida itse tajuta sitä.

Vierailija
11/12 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikistään hajalla vaan kaikesta muusta, porukan silmätikkuna olemisesta. En muista enää mikä se asia oli mikä sen laukaisi, mutta purkautui siihen meikkijuttuun.

Vierailija
12/12 |
03.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen mahtaa olla isäsuhde tytöllä? Jospa ei ole saanut kehuja ja kannustusta isältään, nyt tarttuu jokaiseen kaksilahkeiseen.

Minusta ne joilla paljon seksisuhteita , huono itsetunto. Pönkittävät sitä seksillä usseiden kanssa, ajatuksella-kyllä minä kelpaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän