Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Baareissa käyvät ne, joilla on muutenkin heikko moraali.

Vierailija
29.05.2007 |

Yökerhot ovat pelkkiä lihatiskejä, joihin ei puolisoaan kunnioittava mies/nainen mene yksinään. Ainoa tarkoitus näissä paikoissa on a) käyttää liikaa alkoholia b) flirttailla ja pahimmassa tapauksessa antautua syrjähyppyyn vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Jo intensiivinen flirttaileva keskustelu tai hitaitten tanssiminen vastakkaisen sukupuolen kanssa on henkistä pettämistä. Piste.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä, että oot vihdoin oppinut käyttämään nettiä...

Vierailija
2/16 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat kaksi eri asiaa. Kirjoituksestasi paistoi muutenkin valtava asiantuntemus alalta :-).

Minä käyn baareissa tapaamassa ystäviäni. On kiva rupatella viinilasin äärellä. Ja menen usein autolla eli yksi pieni viinilasillinen riittää. Joskus jopa pelkkä kahvi. Minä en nyt oikein keksi, että missä kohden tämä liittyy mitenkään mun moraaliin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään kaikki eivät mene baariin (sanoessani baari tarkoitan itse asiassa kaikkia paikkoja, joissa pääasiallinen myynti koostuu alkoholista, pl. Alko) etsimään tilaisuuksia pettämiseen, mutta kyllä monella kieltamättä on joku muukin kuin ylihinnoitellut drinkit mielessä...

Itse luokittelen baareissa käyvät (ja varatut nimenomaan) jotenkin näin:

1. Menee baariin tanssimaan. Tanssii koko illan, torjuu iskuyritykset ja viettää illan omien ystäviensä kanssa, pääasiassa tanssilattialla.

2. Menee baariin tapaamaan tuttuja. Istuu pääasiassa pöydässä juttelemassa tuttujen kanssa, voi vaihtaa muutaman sanan vieraittenkin kanssa mutta torjuu iskuyritykset.

3. Aloittaa illan kaveriporukalla. Juo kunnon pohjat ja juttelee kavereitten kanssa ja siitä lähdetään baariin. Baarissa juodaan paljon ja jutellaan kavereitten kanssa.

Tässä vaiheessa tulee ero kahteen edelliseen ryhmään. Tällä ryhmällä mukaan tulee yksi pieni lisävire; kotonakin pystyi juomaan ja juttelemaan sillä täsmälleen samalla porukalla, mutta eräs asia puuttui... Nimittäin se vastakkainen sukupuoli jonka kanssa voi kehitellä " jotain" .

Nämä ihmiset usein väittävät menevänsä baariin " parille" ja tapaamaan kavereita, eivätkä tajua miten oudolta se kuulostaa, sillä juurihan he joivat kaveriporukalla kotona... Tuskin ainakaan se kalliimpi hinta sinne baariin houkuttaa. Tuttu selitys on myös se, että tahtoo tutustua uusiin ihmisiin.

Väitän, että aika moni baarissa aktiivisesti käyvä mies kuuluu tähän viimeiseen ryhmään.

Vierailija
4/16 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäätkö, että sortuisit itse tällaiseen käytökseen ja että kaikilla muillakin olisi noin häilyväinen moraali? Toiset meistä tykkäävät vaikka tanssia ja osaavat siinä sivussa tehdä liian innokkaille ihailijoille selväksi, ettei kiinnosta.

En allekirjoita.

Vierailija
5/16 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kova halu lähteä baariin viettämään iltaa (ei siis tarkoita samaa kuin lasi viiniä ystävän kanssa), niin siinä vaiheessa on jo kiinnostus omaa puolisoa kohtaan vähentynyt ja alttius syrjähypylle kasvanut.

Vierailija
6/16 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pelkäätkö, että sortuisit itse tällaiseen käytökseen ja että kaikilla muillakin olisi noin häilyväinen moraali? Toiset meistä tykkäävät vaikka tanssia ja osaavat siinä sivussa tehdä liian innokkaille ihailijoille selväksi, ettei kiinnosta.

En allekirjoita.

Vierailija
7/16 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En allekirjoita.

Vierailija
8/16 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, minulla on hauskaa. Kaikkea mahdollista on eteen tullut, ja uskomattomia öitä puoleen ja toiseen vietetty, ni mitä se ketään haittaa?

Vierailija
9/16 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, sitä voi juoda myös kotona, mutta miksi olla kotona jos pääsee välillä tuulettumaan muualle? Kotona kun ollaan muutenkin paljon. On kiva istua iltaa kavereiden kanssa kuppilassa rauhassa, varsinkin jos on lapsia. Ei häiritse muuta perhettä sitten.

Vierailija
10/16 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta juhlii sitten kunnolla tyttöporukalla? Mitäs se sitten on? :D

Vierailija
11/16 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita minä kutsun baareiksi, ei voi tanssia. Eikä niissä tule juuri tuntemattomien kanssa juteltua, kun enemmän ne on sellaisia tuttujen tapaamispaikkoja kaikille muillekin niissä käyville. Varmaan, jos olisi oikein haku päällä sekin onnistuisi, mutta aika työn takana kyllä, sillä yleensä ihmiset todellakin haluavat vaihtaa kuulumisia sen ihmisen kanssa, jonka kanssa ovat treffit tehneet.

Tanssimassakin käyn silloin tällöin eikä ole koskaan tullut mieleeni, että sen pitäisi johtaa johonkin muuhun. Itse asiassa olen joskus jopa sanonut tyypille, jota haen tanssiin että mun kanssa voi vain tanssia. Ja aina on tanssiseuraa riittänyt. Meillä on mieheni kanssa osittain eri maku baarien ja tanssimusiikin suhteen, lisäksi mulla on paljon parempi kunto, siksi käyn tanssimassa kavereideni kanssa, en mieheni.

Sääli, jos jollakin on niin löyhä moraali, että pelkkä baariin meno ja mahdollinen alkoholin nauttiminen tekee jo tilanteesta vaarallisen.

Vierailija
12/16 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä ei ole noin...

Mieheni ei tykkää tanssia, eikä käydä baareissa. Minä tykkään jorata oikein kunnolla. 3-4 kertaa vuodessa lähdetään tyttöporukalla bilettämään. Tanssitaan, ehkä jutellaan niitä näitä entuudestaan tuntemattomien kanssa jos siellä on mukavaa porukkaa (en erottele keskustelukumppaneitani sukupuolen perusteella), iskuyritykset torjutaan toteamalla että olen naimisissa eikä kiinnosta. Hui meitä moraalittomia :D

Vierailija
13/16 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen baariin kaveriporukalla, johon kuuluu useimmiten sekä miehiä että naisia. Näiden kavereiden kanssa sitten vietän illan, jutellen tai tanssien.

Vierailija
14/16 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin käynnit on vähentyneet viimeaikoina lähes olemattomiin kun lapsia on alkanut siunaantua, mutta kovasti suunnitellaan yhteistä iltaa joskus kesällä 2008.

ei olla mun käsittääkseni mitään himojuoppoja (ja jos oltais voitais varmaan dokailla kotonakin, tulisi vieläpä halvemmaksi), ja viihdytään kotosalla oikein mainiosti, mutta joskus on kiva istua möllötellä mukavassa ympäristössä, jossa joku muu palvelee juomat pöytään ja tyhjät lasit pois.

muistelen oikein lämmöllä meidän viimeisintä yhteistä baarikeikkaa. olin raskaana silloin, joten baarit eivät kauheasti kiehtoneet mutta oli ns. pakko lähteä kun yhteinen hyvä ystävämme juhlisti läksiäisiään (meni puoleksi vuodeksi kiinaan). läksiäiset oli oikein mukavassa ruokaravintolassa, ja jatkoille siirryttiin baariin. ko. kuppilassa oli huonot tuolit ja mulle tuli selkä niin kipeäksi että lähdimme miehen kanssa varhain aikeenamme suunnata kotiin.

vaan taksitolpalla mieli yllättäen muuttui ja päätimmekin mennä paikalliseen irkkubaariin muutamille irkku-oluille, ja näin tehtiin. istuttiin savuttomalla puolella, mies siemaili guinnesia ja minä jotain ihan kelpoa alkoholitonta. luotiin hurjia suunnitelmia meidän tulevaisuuden varalle, päätettiin ulkomaille muutosta kunhan kuopus on " sopivan ikäinen" , juteltiin ylipäätään elämästä, politiikasta, lapsista, meidän perheestä, miehen ja mun rakkaussuhteesta ja mistä nyt hyvänsä.

muutaman oluen jälkeen ajelimme taksilla kotiin poiekten paikallisen huoltsikan kautta, josta ostettiin kaksi pussia sipsejä ja pullo limsaa. kotona viritettiin peti vuodesohvaan, maattiin röhnötettiin siinä, syötiin sipsejä ja katsottiin leffaa. harrastettiin raskausaikana vähiin käynyttä seksiäkin ja minun arvioni mukaan meillä oli varsin leppoisa ja onnistunut ilta.

aamulla noustiin ihan ihmisten aikaan ja haettiin esikoinen mummolasta, heilläkin oli kuulemma ollut mukavaa.

tällainen olisi ehkä aika tyypillinen baarireissu meidän perheessä. missä se lihatiskiosuus oikein piili? no, sipsin syöminen vuodesohvassa keskellä yötä on ehkä hitusen moraalitonta, sen verran myönnän ;)

Vierailija
15/16 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tosin käynnit on vähentyneet viimeaikoina lähes olemattomiin kun lapsia on alkanut siunaantua, mutta kovasti suunnitellaan yhteistä iltaa joskus kesällä 2008.

ei olla mun käsittääkseni mitään himojuoppoja (ja jos oltais voitais varmaan dokailla kotonakin, tulisi vieläpä halvemmaksi), ja viihdytään kotosalla oikein mainiosti, mutta joskus on kiva istua möllötellä mukavassa ympäristössä, jossa joku muu palvelee juomat pöytään ja tyhjät lasit pois.

muistelen oikein lämmöllä meidän viimeisintä yhteistä baarikeikkaa. olin raskaana silloin, joten baarit eivät kauheasti kiehtoneet mutta oli ns. pakko lähteä kun yhteinen hyvä ystävämme juhlisti läksiäisiään (meni puoleksi vuodeksi kiinaan). läksiäiset oli oikein mukavassa ruokaravintolassa, ja jatkoille siirryttiin baariin. ko. kuppilassa oli huonot tuolit ja mulle tuli selkä niin kipeäksi että lähdimme miehen kanssa varhain aikeenamme suunnata kotiin.

vaan taksitolpalla mieli yllättäen muuttui ja päätimmekin mennä paikalliseen irkkubaariin muutamille irkku-oluille, ja näin tehtiin. istuttiin savuttomalla puolella, mies siemaili guinnesia ja minä jotain ihan kelpoa alkoholitonta. luotiin hurjia suunnitelmia meidän tulevaisuuden varalle, päätettiin ulkomaille muutosta kunhan kuopus on " sopivan ikäinen" , juteltiin ylipäätään elämästä, politiikasta, lapsista, meidän perheestä, miehen ja mun rakkaussuhteesta ja mistä nyt hyvänsä.

muutaman oluen jälkeen ajelimme taksilla kotiin poiekten paikallisen huoltsikan kautta, josta ostettiin kaksi pussia sipsejä ja pullo limsaa. kotona viritettiin peti vuodesohvaan, maattiin röhnötettiin siinä, syötiin sipsejä ja katsottiin leffaa. harrastettiin raskausaikana vähiin käynyttä seksiäkin ja minun arvioni mukaan meillä oli varsin leppoisa ja onnistunut ilta.

aamulla noustiin ihan ihmisten aikaan ja haettiin esikoinen mummolasta, heilläkin oli kuulemma ollut mukavaa.

tällainen olisi ehkä aika tyypillinen baarireissu meidän perheessä. missä se lihatiskiosuus oikein piili? no, sipsin syöminen vuodesohvassa keskellä yötä on ehkä hitusen moraalitonta, sen verran myönnän ;)

Vierailija
16/16 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sen takia käyn baareissa, ja just sen takia aviomieheni on absolutisti, joka ei käy baareissa..

Ja arvaa vaan onko mulla kivaa baarireissuillani.. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä