Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIkä on mielestänne ihanteellinen ikäero lapsille ja mikä huonoin?

Vierailija
29.05.2007 |

Eli kysyn minkä ikäeron ottaisitte, jos se olisi päätettävissänne. Kuinka suurta ikäeroa ette toivoisi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiseksi paras on sitten yli 6 vuotta.

3-5 vuoden ikäero on typerin mahdollinen.

Vierailija
2/7 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian suurta ikäeroa ei mielestäni ole olemassa, sisaruksia ne on 20 vuotta vanhemmatkin vaikkeivat leikkikavereita olekaan.

Alle vuoden ikäeroa en haluaisi lapsilleni, oman jaksamisen kannalta :)

Meille ikäeroksi ekalle ja tokalle tulee muuten vähintään 4 vuotta. Jotkut sanovat sitäkin ihan hyväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

UPEA isoveli, huolehtivainen, avulias, ja pienistäkin riittää leikkiseuraksi, kun ovat samaa sukupuolta. Joten en allekirjoita tuota, että 3-5 on huono ikäero.

Vierailija
4/7 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimmäinen ja kuopus 2v. eroa.

Mulle oli huomattavasti parempi tuo 4v. ikäero kuin 2v. Naisen pitää ottaa itselleen aikaa toipua odotuksesta, synnytyksestä ja vauvavuodesta. Minä olen ainakin sitä mieltä!

Vierailija
5/7 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-6 v. huono, lapset eri kehitysvaiheessa eikä samalla lailla seuraa ja isommasta tulee helposti jo apuvanhempi

Vierailija
6/7 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas voisi tulla isommallakin ikäerolla varsinkin jos olisi erisukupuolta kuin kaksi ekaa.

Esim. kaksi poikaa lyhyellä ikäerolla, sitten 3-4v väliä ja kolmas lapsi, tyttö.

Mutta jos ei mietitä sukupuolta niin lasten kannalta noin 2v ikäero on hyvä.

Vierailija
7/7 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että meillä miehen kanssa ikäeroa 9-12 vuotta sisaruksiimme ja sitä emme omille lapsille halua.