Voiko vaimon palauttaa hänen vanhemmilleen? Mitta täynnä
-Yhteinen kotimme on hänen kotinsa, ei meidän
-Ei hiljaista hetkeä
Muutanko leikkimökkiin asumaan?
Kommentit (34)
Palauttaa vanhemmilleen? Kehdostako ryöstit?
Valitettavasti takuuaika on jo umpeutunut.
Itse kävin keskustelemassa appiukon kanssa miesten kesken, puristin jämäkästi kättä, katsoin silmiin ja pyysin lupaa palauttaa siipan kotipesään. Huokaisi syvään ja hyväksyi pyynnön: Kyl mie ymmärrän, se on nii hankala ollu aina se meijän Maija - äiteensä tullu, jukuripää. Pistä tyttö tulemaan, kyllä me ruokimme sitten.
Mene ap itse kasvamaan aikuiseksi vanhempiesi luo.
Ei voi vanhemmilleen palauttaa. Tuollaisessa palautustilanteessa hän palautuu sitten sinkkumarkkinoille. Niinkuin sinäkin. Harkitse asia ennenkuin toimit.
Lämpimästi suosittelen leikkimökkiä talviasuttavampaa ratkaisua, jos olet erilleen muuttamassa.
Kysy appivanhemmilta ottavatko takaisin vaimosi.
Älä nyt aikuista ihmistä vanhemmilleen palauta. Palauta sinne, mistä löysit. Talutat vaan paikan ovelle ja sanot "seonmoro, soromnoo".
Epäilen että appiukkosi ei huoli palautuksia.
Laitat Suomen postilaitoksen kautta, niin matka Helsingistä Tampereelle kulkee Mombasan kautta
Mammanpoikako olet vai onko vaimosi alaikänen? Lähe lätkii mitä uikutat jos sun kämppä akka ulkoruokintaan penskoista varmaan tappelet oikeudes jos niitä siunaantunut.
Riippuu millaisen sopimuksen olet tehnyt. Työkaveri kertoi, että hänellä oli anopin kanssa sopimus että miehen saa palauttaa kasvamaan jos ei itse pysty jalostamaan raakileesta kunnon puolisoa.
No ei voi, mutta sää voit kipittää itkemään äidillesi ja isällesi, Veeti.
Minkä postimyyntivaimon olet mennyt tilaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Mene ap itse kasvamaan aikuiseksi vanhempiesi luo.
Huumori ei ole vahvuutesi.
Mikset valinnut hiljaista tyttöä?👉👈 Lähdit äänekkään feministin matkaan.🥺
Keskustelun paikka. Kerrot hänelle, miltä tuntuu. Sanot ettet halua NÄIN jatkaa. Luettelet rauhallisesti asiat, joita et hyväksy (katso että olet tehnyt listan), ja kyllä se siitä. Joko sovitte 😊 tai hän lähtee takaisin vanhemmilleen (tai yleensäkin muualle) 👍 tai sinä lähdet 🤔. Se riippuu seikoista, joita et ole meille kirjoittanut (esim. kenen asunto/talo? Naimisissa vai ei? lapsia? Vaimokin töissä? Kuka tienaa mitä? Jne jne jne. . .