Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seinäjoen poliisi kuulusteli kyläkauppias Vesa Keskistä 18-vuotiaan naisen raiskauksesta epäiltynä.

Vierailija
29.05.2007 |

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja sitten kävikin näin. Voi reppanoita. Vanha mies huijasi pahemman kerran viattomia tyttösiä.

Vierailija
42/93 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on 18v, ei 8 v.

Vierailija:

Ja sitten kävikin näin. Voi reppanoita. Vanha mies huijasi pahemman kerran viattomia tyttösiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muutaman vuoden vanhempi, vaikka 25:kin oli mies, se oli jo tosi paljon vanhempi ja ' aikuinen' .

Uskoisin että todella harvinaista että joku 18 vee olisi kiinnostunut vanhoista miehistä. Ehkä pitää sitten olla joku psykologinen kiemura päässä että haluaa ' isäpapan ikäisen ' kanssa olla..

Vierailija
44/93 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kuinka moni meistä olisi 18-vuotiaana halunnut harrastaa seksiä melkeen nelikymppisen äijän kanssa???!!

Vierailija
45/93 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
46/93 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neidillä taitaa olla todellakin rahan kiilto silmissä!

Vierailija
47/93 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kuinka moni meistä olisi 18-vuotiaana halunnut harrastaa seksiä melkeen nelikymppisen äijän kanssa???!!

Mun mielestä silloin sen ikäset oli jo melkeen ' haudassa' , omien vanhempien ikäsiä... Ei sitä uskonut että edes omat vanhemmat niin vanhoina tekee sitä ...

Vierailija
48/93 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Minulla pitäisi olla näkyviä mustelmia tai pahoinpitelyn merkkejä"

Henkinen painostus aseen kanssa onkin paljon paljon pahempi entä ne pienet mustelmat. Että elä sinä tee mitää ilmoituksia jos sinut raiskataan. Annetaan naiset miesten jatkaa sikailuja.. Ehkä se on sinun tyttösi joka raiskataan? Mitä sanot? Varmaan että miks menit sinne ja tänne. Mikset ollut kotona jne..

Naiset vois pitää toisten puolta enempi. t. raskaan raiskaus jutun todistaja:(

Vierailija
49/93 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni kyseinen mies ahdisteli kun olin 13 vuotias.. Toki hän oli silloin myös nuorempi.. Kolmenkympin tienoilla!!

Uskon kyllä, että tarpeeksi päissään voisi kyllä raiskatakin..

Mutta tuo tapa ottaa yhteyttä jostakin kissasta keskellä yötä.. Huoh!

Tämä on suunniteltu juttu, eka isosiskon piti, mutta Vesalle ei kelvannutkaan ja sitten pikkusiskon piti uhrautua kesälomareissun vuoksi!!

Tietenkinhän tarina voi muuttua..

Raiskata tuo mies voisi, mutta en usko, että tässä on siitä kyse!

Vierailija
50/93 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin helposti voinut joutua tilanteeseen, jossa mua olisi käytetty hyväksi ja tajunnut sen olevan raiskaus vasta myöhemmin.

Vierailija
51/93 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

te äidit uskotte edes omia tyttöjänne kun tulevat kotiin raiskattuna.. Toivon todella että ette kyseenalaistais tyttöjenne kertomuksia ja osaisitte hoitaa asian oikein!! Ettekä syyttelis vaikka tyttönne ois kuin mennyt " huonoon seuraan" , " juopotteleen" tai vaikka vaan karanneet kotoa.

Pitäkää edes lapsi raukkojenne puolta!!! Jos ette muita naisia uskoisikaan!!

Vierailija
52/93 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olisin helposti voinut joutua tilanteeseen, jossa mua olisi käytetty hyväksi ja tajunnut sen olevan raiskaus vasta myöhemmin.

Vierailija
53/93 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo, olin kännissä... Menin mukamas vain vähän juttelemaan ja pussailemaan. Onneksi miehen ystävä tuli apuun olohuoneesta.

Vaikka vähän kourittaisiinkin, loppuun asti ei tarvitse mennä jos ei huvita.

Mun empatiat on myös tyttösen puolella.

54/93 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

72:

Vierailija
55/93 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamen 73:n tekstiin. Täällä on päästä pipiä porukkaa.

Vierailija:

te äidit uskotte edes omia tyttöjänne kun tulevat kotiin raiskattuna.. Toivon todella että ette kyseenalaistais tyttöjenne kertomuksia ja osaisitte hoitaa asian oikein!! Ettekä syyttelis vaikka tyttönne ois kuin mennyt " huonoon seuraan" , " juopotteleen" tai vaikka vaan karanneet kotoa.

Pitäkää edes lapsi raukkojenne puolta!!! Jos ette muita naisia uskoisikaan!!

Vierailija
56/93 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku muistaa männävuosilta sellaisen kuin resinaralli.. Keskinen oli reissussa matkassa ja menivät raiteilla ympäri Suomea.. Eräällä pysäkillä olin minä 13 vuotiaana ja menin hakemaan herralta paitoja, joita jakeli vaunustaan.. Siinä sitten halusi muka jutella ja.. No.. Liukenin paikalta! Hemmetin tuiskeessahan tuo oli!! Ei varmasti olisi edes kuullut vaikka olisin kieltänyt, onneksi sain itseni livettyä pois!!

Pitkään oksetti ja ällötti ja kauhistutti tuo tilanne, kädet täristen juoksin kavereitten luo ja kotiin!!

70

Vierailija
57/93 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
58/93 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä vitusta te voitte tietää suuntaan tai toiseen, mitä siellä on tapahtunut?

Jospa kuulkaa odotettaisiin ja katsottaisiin, mitä jatkossa. Ai mutta niin, kun naiset on niin kieroja...VOI VESA PARKAA, kun meni nusaiseen puberteettiikäistä.

Vierailija
59/93 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo todista että Vesa joutuu naisten juonittelujen armoille jatkuvasti. Mies on tyhmä kuin saapas eikä varmaan tästäkään ota opikseen jos ilman syytettä selviää. Rikkaan miehen ei kannata todellakaan seurata vain stondistaan...

Nää on kans hauskoja tarinoita että tapasin Vesan miekka ja kivi ja vesa yritti housuuni kun olin tyyliin 9 vuotias. Netissä nimettömänä voikin keksiä ihan mitä juttuja vaan.

Vierailija
60/93 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joksi nyt en laske mitään missien pyörittelyä vaan kauppakompleksin pyöritystä. Eli on se ennenkin nähty, että kun on jossain loistava niin toiselta puolelta vähän puuttuu..

En jotenkin vaan usko, että herra menee raiskaamaan ketään, edes kännissä. Saahan tuo mies varmaan ilman pakotusta, sen verran naiset on kuitenkin rahan perään. Mutta katsotaan mitä poliisit ja tutkijat saavat selville. Grissom paikalle tutkimaan sinisen valonsa kanssa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän