Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseton sisareni kuoli 25 vuotta sitten

Vierailija
09.09.2026 |

Puolisonsa jo aikaisemmin. Saa nähdä joko ensi vuonna poistaa seurakunta hautakiven.

Olen vuosia ollut ainoa joka sinne on kynttilän vienyt ja kesäisin istuttanut kukkasen.

Puolison sisarukset kuolleet myös jo aikapäiviä sitten, sisaruksistanikin ne jotka ehkä kerran kesässä kävivät leikkoruusun viemässä. 

Noin me ihmiset unohdumme.

Minultakaan ei kaukaa tulisi käytyä, käyn tästä parin kilsan päästä  hautausmaalla toistakin hautaa hoitamassa. 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmoittanut omaisilleni, ettei minulle tue mitään hautakiveä eikä muistolaattaa. Uurna pannaan uurnamaan muistoalueelle. En halua, että minut muistetaan jostain kivestä tai laatasta. Lähiomaiseni toivovat itselleen samaa.

Vierailija
22/22 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei seurakunta ota hautaa haltuunsa, jos muistat maksaa hautapaikkaoikeudesta, idiootti. Turhaan siitä täällä vikiset.

En minä eikä kukaan lunasta tuota hautapaikkaa, miehen sisaruksiakaan ei enää ole.

Pohdin vain tänään miten kiireesti seurakunta toimii. Hauta-aika on 25 vuotta

Miksi kaikki käsitetään väärin, jiksikin ruikeltamiseksi.  Kysyy ap

Minä ja ilmeisesti moni muukin oletti, että haluat pitää siskosi haudan tai että se ehkä on sukuhauta jossa on muitakin sukulaisia ja ehkä paikka sinullekin. Olin näköjään väärässä.

Olit. Haudassa on vain he. Olen yli 80, se on alkanut minullekin olla jo rasitus se kukka kesässä. Sisarussarjan nuorimpana ja puolison sisarukset kaikki kuoli alle 70 v.

En tiedä lähestyykö srk minua koska aikoinaan koska sisaren hautaamisen hoidin. Vai laittaako vaan kyltin haudalle että poistetaan.?

Sinne he jäävät ehkä jonkun muistoissa elämään. Jos joku muistaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan