Naurettiin kesäiselle amislaiselle !
Hytkyin tänään naurusta Volvo V70:seni ratissa, kun lähellä kotitaloani purkautui kadun varteen epävarmasti pysäköidystä Talbot Solarasta tuulipukupariskunta silmät kiiluen näytölle. Jo ilmeestä näki, että välittäjän on helppo, olohuoneen sohvaa kehumalla, saada tuo pariskunta ostamaan putkiremontoimaton kerrostalokolmio pyydetyllä 315.000 eurolla. Näissä tuulipuvuissa on se(kin) hämmästyttävä piirre, etteivät osaa tinkiä.
Nooh, ostakoot nyt pois. Kun tuokin pariskunta on kohta vaikeuksissa, ostan heidän asuntonsa pois puoleen hintaan. Jos tapetin väri nimittäin miellyttää minua ja kaunista vaimoani, joka myös on MBA.
Akateemiset odottaa, duunarit kirmaa näytöillä. Käy niin että koulutetut rikastuu, ja duunarit köyhtyy.
Kommentit (5)
Enkä muuten useinkaan ajaessani mitenkään erityisemmin hytky, en edes tuulipukuja nähdessäni.
Mutta tarinan opetus: mieheni on maksukykyisempi kuin minä, hällä koulutus 3v ja mulla lukioineen 8v. Mutta hytky sie pois, jos se helpottaa ;)
ei varmasti kukaan ole tullut ajatelleeksi ennen sinua. Onneksi sinulle on suotu noin paljon ÄLYÄ niiden isin rahojen lisäksi!
Ylpeys käy lankeemuksen edellä.
eivät tingi lainkaan! Tämän on huomannut kokenutkin välittäjä. Meidän ammattiryhmän etu, että amislaisia riittää!