Petteri "Stonewall" Orpo
En myönnä mitään. Kaikki kerrottu on jo kerrottu. Jos jotain onkin tapahtunut se on tapahtunut "jonkun muun" toimesta. Sama "joku muu" on tehnyt puolestani ilmoituksia Avoimuusrekisteriin kuten kuka tahansa ohikulkija ilmeisesti pystyy. Asia ei koske minua enkä ole ollut sen kanssa missään tekemisissä vaikka kuka väittäisi jotain. Kaikki todisteet minua vastaan ovat tekaistuja, ml. väitteet jotta olen koskaan ollut mitenkään tekemisissä mainittujen tahojen kanssa...
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Orpo on hieno mies!
Ainakin valehtelemaan.
Tuo Stonewall on kyllä todella aliarvostte. "Stonewall" oli Amerikan Etelänvaltion kenraali: Pohjonen tulossa läpi, niin hän seisoi pystyssä: Look at that man, he's like a stonewall. Kivimuuri, mikä ei kaadu koskaan.
Vertaus häneen on loukkaus.
Orpo totesi vastauksessaan näin: ”Hanketta ei ole esitelty minulle tarkemmin hankeyhtiön toimesta eikä hankkeen osalta ole järjestetty tapaamista tai puhelinkeskustelua minun ja hankeyhtiön tai sen edustajien välillä”.
Eli lyhyesti:
Kun en muuta keksinyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpo on hieno mies!
Ainakin valehtelemaan.
Ensimmäinen tapaaminen on merkitty tapahtuneen huhti-kesäkuussa 2024. Yhteydenpitoa on ollut myös loppuvuodesta 2024, alkuvuodesta 2025 ja alkuvuodesta 2026.
Hups, unohdin, sori siitä
On keskusteltu "vain ohimennen", ei virallisesti. Mikä sitten lienee erona niissä. Jos on keskusteltu, niin on keskusteltu.
Mutta ei, kun orvon mielestä "ohimennen" keskustelua ei lasketa. Että kun vähän vain jotain mainittiin "että hei tällainen projekti, tiedoksi sullekin", niin sitä ei lasketa VIRALLISEKSI keskusteluksi. Nih, että nyt tiedetään mekin ettei turhaan syytetä korrupoituneeksi keplottelijaksi syyttäsuotta. Kun ei ole luottamustanne pyytänyt, niin ei voi sitä menettääkään ja mitä näitä nyt on.
Orpo on hieno mies!