Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäisitkö jos puolisosi mielummiin runkkailee itekseen ja sulla olis

Vierailija
07.09.2026 |

mahis saada seksiä itseä miellyttävältä tyypiltä? Kumppanille asiasta puhuttu mut ennemmin runkkaa. Ei halua kuitenkaan erota eli ero ei nyt ole vaihtoehto.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettänyt vastaavassa tilanteessa. Se runkuttelija kyllä petti... Jätin hänet ja se oli hyvä ratkaisu. En vain ole pettäjä. 

Vierailija
2/5 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero ei ole vaihtoehto, kun et pysty huolehtimaan itsestäsi. Buhahahaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman alkanut harmittamaan kun puoliso runkkailee toisille. Se on mulle pettämistä että saa orgasmin muusta kuin puolisostaan. Itse ollut todella pitkään puutteessa kun en tykkää itekseni touhuilla. Nyt muutamakin tyyppi olis kiinnostunut, toinen siinä mielessä ja toinen jopa rakkaus mielessä. Molemmat kivoja mut ainakin nyt haluaisin iahn vaan seksiä tuon kanssa joka seksiä ehdottaa. Puoliso saa orkkunsa ties minkä filmien parissa, miksen itse voisi olla mieleiseni tyypin kanssa. En enää näe eroa, molemmat pettämistä.

Vierailija
4/5 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman alkanut harmittamaan kun puoliso runkkailee toisille. Se on mulle pettämistä että saa orgasmin muusta kuin puolisostaan. Itse ollut todella pitkään puutteessa kun en tykkää itekseni touhuilla. Nyt muutamakin tyyppi olis kiinnostunut, toinen siinä mielessä ja toinen jopa rakkaus mielessä. Molemmat kivoja mut ainakin nyt haluaisin iahn vaan seksiä tuon kanssa joka seksiä ehdottaa. Puoliso saa orkkunsa ties minkä filmien parissa, miksen itse voisi olla mieleiseni tyypin kanssa. En enää näe eroa, molemmat pettämistä.

Eli molemmat huonoja vaihtoehtoja.

Vierailija
5/5 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli molemmat huonoja vaihtoehtoja.

No ei kai huono vaihtoehto olla sen kanssa joka vain seksiä haluaisi? Toiseen en taida sekaantua kun ei nyt ole rakkaus mielessä kuitenkaan, pelkkä seksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän