Typerimpiä jenkkiläisiä etunimiä?
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Paris Hiltonin oma nimi Paris ja lasten nimet Phoenix (poika) ja London (tyttö). En haluaisi itse olla "Lontoo" niminen tyttö.
Mielummin olisin Lontoo niminen tyttö kuin Kauhajoki niminen tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Eri kaupungit ja paikkakunnat erisniminä, esim. Paris, Orlando, Brooklyn...
Tosin onhan täälläkin Inari, Salla ja Kaarina
Paris on kreikkalainen nimi joka mainitaan mm Troijan sotataruissa. Orlando on italian versio Rolandista, sankaritaruista tuttu hänkin. Sen sijaan Brooklyn tulee hollannin "rikottua maata" tarkoittavasta sanasta.
Vierailija kirjoitti:
Aaliyah
Mun mielestä tämä on pehmeän kaunissointuinen. En ole kyllä ikinä kuullut tätä kenelläkään muulla kuin sillä edesmenneellä artistilla.
Vierailija kirjoitti:
Misty ehta wt nimi
Pikemminkin tavallinen tai ylempi keskiluokkainen nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri kaupungit ja paikkakunnat erisniminä, esim. Paris, Orlando, Brooklyn...
Tosin onhan täälläkin Inari, Salla ja Kaarina
Paris on kreikkalainen nimi joka mainitaan mm Troijan sotataruissa. Orlando on italian versio Rolandista, sankaritaruista tuttu hänkin. Sen sijaan Brooklyn tulee hollannin "rikottua maata" tarkoittavasta sanasta.
Kreikassa Parikset ovat poikia. Paris Hiltonhan joskus seurusteli kreikkalaisen poika-Pariksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paris Hiltonin oma nimi Paris ja lasten nimet Phoenix (poika) ja London (tyttö). En haluaisi itse olla "Lontoo" niminen tyttö.
Mielummin olisin Lontoo niminen tyttö kuin Kauhajoki niminen tyttö.
Ehkä me ei vaan ymmärretä miksi tytön etunimi ei voisi olla vaikka Pieksämäki.
Sloan on ihan kiva nimi, mutta tulee joskus vahingossa mieleen siitä sana "slaughter" tai joku sarjamurhaaja. Lausutaan samalla tapaa. Slovak?
Truely niminen tyttö on jossain moniavioisuutta koskevassa sarjassa. Olen aina ihmetellyt nimeä.
Labia, Phelony, Nevaeh ynnä muut Tragedeigh-nimet.
Mackenzie, onko edes pojan vai tytön?
Vierailija kirjoitti:
Siinä on monta kauheaa nimeä mainittu joita annettu lapsilleen, ja tuo Tractor on kyllä pahin! :DDD
En ehtinyt käydä noita lukemassa, mutta yhdessä selvittämättömäksi jääneessä murhajutussa, josta oli tehty ohjelma, sen "päähenkilön" nimi oli Pistol.
Siis jumalauta PISTOL.
NO, äitinsä joka siinä sitten kertoi näitä juttuja mitä oli tapahtunut oli kyllä sen tason suolla asuva valkoroskaväen edustaja, että ei sen enempää ihmetyttänyt. Mutta oikeasti. Pistol.
Vierailija kirjoitti:
tytön. Meillä oli tuon niminen vaihtari lukiossa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Järkyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Ashley.
Tuhkainen Tuhka-nimi :D
Vielä kun siitä on monta väännöstä: Ashlee, Asleigh, Ashlie, Ashli ja uusin versio Ashlea.
Ash on saarni ja nimi tulee tuosta puusta eikä tuhkasta.
Dorcas. (Joo, tiedän, että se on Raamatusta,)
Damian
Damion