Olen nyt ollut sinkku 3 viikkoa ja
ihmiset mun ympärillä säälii mua. Oon seurustellut 15-vuotiaasta saakka jatkuvasti jonkun kanssa. Pisin suhde kesti 22 vuotta. Heti tuosta pitkästä suhteesta hyppäsin seuraavaan, jonka nyt siis päätin omasta toiveestani. Voi että ärsyttää, kun läheiset säälii, että "kun sulla ei ole ketään".
Oonko nyt kaikkien noiden suhteiden jälkeen, kolmessa viikossa muuttunut "säälittäväksi vanhaksi piiaksi"?
En todennäköisesti enää koskaan halua aloittaa suhdetta kenenkään kanssa. Nämä kolme viikkoa on olleet IHANIA. Saan tehdä mitä haluan, milloin haluan eikä tarvitse selittää kenellekään miksi teen asiat niin kuin teen jne. En keksi mitään syytä, miksi aloittaisin taas alusta jonkun kanssa, opettelisin tuntemaan, yrittäisin kestää kaikki toisen huonotkin puolet, sopeuttaisin oman hyvin sujuvan arkeni toisen elämään yms.
Todella ärsyttävää saada sääliviä katseita ja voivotteluita niin kuin olisin jotenkin epäonnistunut muiden silmissä.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
No jo on korkea aika ja mahtava mahdollisuus maistaa omannäköistä, itsenäistä elämää - ja tutustua kuka oikein oletkaan ilman ketään kukkakeppinä. . Onnea uuteen elämänvaiheeseen!
Kiitos<3 Ja just noin mäkin ajattelen ja olisin toivonut että läheisetkin näkis asian noin. Tottakai elän jatkossakin omannäköistä elämää enkä kuuntele muiden mielipiteitä, miten jokaisella vaan muka "pitäisi olla joku".
Ap
Hyvä kun kuuntelet itseäsi ja toimit sen mukaan.
Toisilta saattaa puuttua rohkeus elää oman näköistä elämäänsä, ilmenee kateutena.
No jo on korkea aika ja mahtava mahdollisuus maistaa omannäköistä, itsenäistä elämää - ja tutustua kuka oikein oletkaan ilman ketään kukkakeppinä. . Onnea uuteen elämänvaiheeseen!