Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saldo tähän mennessä: 370 työhakemusta, 3 haastattelua, yksi kahden viikon sijaisuus, 5 kuukauden määräaikainen työ.

Vierailija
05.09.2026 |

Määräaikaisuu  loppuu viikon päästä. Montakohan työhakemusta loppuvuonna vielä kerkeää lähettää? Viimeisen kaheen viikon aikana olen lähettänyt jo 12 hakemusta, kun olen ollut vielä töissä, että jos vielä nappaisi. Hakijoitakin ollut 97-678.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasitko äänestää oikeistoa seuraavissa vaaleissa?

Vierailija
2/5 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasitko äänestää oikeistoa seuraavissa vaaleissa?

En totta puhuen ole äänestänyt ketään tai mitään, koska mikään tämän hetkinen puolue ei vastaa minun arvoja tai mieltymyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli helppoa on ollut. Samaa paperia lähettelemällä on 2 työpaikkaa saanut. Ei luulis olevan vaikeeta saada vielä toinen mokoma tänä vuonna.

Vierailija
4/5 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli helppoa on ollut. Samaa paperia lähettelemällä on 2 työpaikkaa saanut. Ei luulis olevan vaikeeta saada vielä toinen mokoma tänä vuonna.

En ole kyllä samaa paperia lähettänyt, vaan erittäin kohdennettuja hakemuksia, joihin on käytetty aikaa ja vaivaa. On ollut avoimiin työpaikkoihin hakuja sekä ihan vaikkapa sähköposteja, kuka olen ja miksi haluatte minut töihin teille vaikkei teillä ole edes tarvetta. 

Vierailija
5/5 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saat työpaikan, helppo heittää vitsiä että olet vaan laiska, ei se niin mene.Sinulle työläinen työpaikkasi voi olla huomenna ex työpaikka , eletään epävarmoja aikoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi