Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

175cm naisystäväni haluaa pukeutua korkokenkiin kaverini häissä

Vierailija
05.09.2026 |

Hän olisi korkokengät päällä jopa pidempi kuin minä. Ei suostu kuuntelemaan järkipuhetta, että näyttää todella pitkältä ja epänaiselliselta niissä. Hänellä olisi kyllä korottomiakin juhlakenkiä.. Haluaako vain nolata minut? 

M33

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella, että tuollainen saattaisi olla oikeakin ongelma jollekin. Yksi Vauvapalstan rasittavuuksista on siinä, että täällä trollataan niin paljon, että kaikki vähänkin polarisaatiota aiheuttavat avaukset kuitataan heti provoiluna tai trollailuna.

Enkä ihmettele sinänsä miksi. Trollailu on tehnyt "poika, joka huusi sutta" tepposet lukuisille aiheille ja avauksille. 

Vierailija
22/30 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä eskorteeraisin tuollaista pitkää naista ylpeänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hurjaa jos 175cm nainen haluaa käyttää korkokenkiä. Hänhän on ihan miehen mitoissa jo sitten? 💀

Minulla oli opiskeluaikoina 189cm tyttöystävä ja hänkin käytti korkokenkiä välillä. Ei haitannut yhtään. Aika looseri saa olla mies, jonka itsetunto ei moista kestä.

Vierailija
24/30 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea ymmärtää miksi kukaan yli 160cm nainen käyttäisi korkokenkiä..? Vähän kuin mies joka leikkaisi itselleen pälvikaljun tarkoituksella? 

Mies

No saanko mä käyttää ku oon 158 cm? ei sillä et oikeesti kysyisin lupaa mut mikä olis se raja sitten niille koroille, 5, 10 vai jopa 20 cm? Käytän vaihdellen jokasta eikä kyllä kiinnosta mitkään miesten mielipiteet siitä, kaupassakin on kivempi kun ylttää ylimmälle hyllylle korkojen kanssa

Vierailija
25/30 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole epävarma mies. Anna nyt tietysti oman naisesi käyttää kenkiä mitä haluaa. 

Vierailija
26/30 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä nainen korkokengissä on upea näky. Sinulla, aloittaja, on huono itsetunto.

Vierailija
27/30 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel. T. Nainen 183 cm

Vierailija
28/30 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tom Holland kestää ihan hyvin sen, että Zendaya vetää korkkarit bileisiin.

Siitä teille miehen mallia, pojat.

Vierailija
29/30 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo ettei jyrpä vetäydy kokonaan sisään. Voi olla ettei tuu enää näkyviin

Vierailija
30/30 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korot jännittää pakarat upean seksikkään pyöreiksi