Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Donald Trumpin dieetti: Big Mac ja Quarter Pounder hampurilaisia, ranskalaisia, pizzaa, Kentucky paistettua kanaa

Vierailija
05.09.2026 |

lihamureketta ja kunnon pihvi perunamuusilla.

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti miljardööri, Yhdysvaltojen presidentti toista kertaa jo, selvinnyt ainakin kahdesti salamurhasta, omaa mallivaimon ja kauniita lapsia. Hänen pitäisi olla monen suomalaisen miehen esikuva.

Niin, helppoahan se on, kun rikkaaseen sukuun syntyy.

Vaikka palstavakkarit saisivat samat lähtökohdat, niin silti he eivät saisi samaa aikaiseksi kuin Trump. He olisivat samanlaisia palstavalittajia kuin nytkin. Raha helpottaa asioita muttei se muuta ihmistä täysin. Jos ei saa elämässä rahattomana muuta aikaiseksi kuin netin selaaminen on turha kuvitella, että rikkaanakaan asia muuttuisi.

Kyllähän Trump on myös yötä myöten twitterissä avautumassa.

Ymmärrätkö eron palstavakkarien ja Trumpin välillä? Palstavakkarit eivät saa elämässään mitään muuta aikaiseksi kuin iikori ja persu paskaa. He eivät omaa ystäviä eivät kavereita. He ovat yksinäisiä eivätkä osaa nousta ylös kuopasta. Kuinka sellaiset voisivat saada aikaiseksi mitään vaikka heillä olisi rahaa?

Vierailija
102/108 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti miljardööri, Yhdysvaltojen presidentti toista kertaa jo, selvinnyt ainakin kahdesti salamurhasta, omaa mallivaimon ja kauniita lapsia. Hänen pitäisi olla monen suomalaisen miehen esikuva.

Minä arvostan enemmän sivistystä. Sitä trumpilta ei löydy rahtustakaan. 

Rahatkin se peri isältään. Donald olisi kuollut nälkään jos olisi oikeasti joutunut tekemään työtä rahan eteen.

Tuskinpa vain. Kuten täällä on jo todettu. Hän ei vietä aikaansa vauvapalstalla vaan tekee jotain todellista. Hänellä ei ehkä olisi niin paljon varallisuutta muttei hän nälkään olisi kuollut. EI tuohon asemaan päästä nettiä selaamalla.

Donaldin taidoilla ja luonteella hän nimenomaan viruisi nälissään kadulla, koska ei saisi yhtään mitään aikaan. Kyvytön tollo, joka kusisi kaiken ja huomionkipeä narsisti, joka silti odottaisi kehuja vaikka olisi itse onnistunut sotkemaan kaiken, haukkuisi vain pomonsa ja asiakkaat.

Nytkin hän saa aikaan jotain todellista, joo, mutta niin saivat Stalin, Hitler ja Osamakin.

Kyvytön tollo joka on valittu kahdesti presidentiksi. Hohhoijaa noita sinun juttujasi....                   .    

Mikset sinä tee elämälläsi jotain järkevää vauvapalstalla notkumisen sijaan?     

Kyllä, kyvytön tollo. Miksi hänen bisneksensä eivät onnistuneet kertaakaan ennen kuin pääsi valtion rahoihin käsiksi? Miksi hän ei ole saanut ainuttakaan diiliä maaliin presidenttinä? Miksi häne ei ole ylipäänsä saavuttanut mitään mitä edeltäjänsä, joita hän niin kadehtii ja vihaa?

Hohhoijjaa sinun juttujasi. Miksi et itse ole tekemässä jotain järkevää täällä notkumisen sijaan? Jos haluat moittia muita palstailusta, kannattaa itse näyttää mallia ja pysyä täältä poissa.

Kuten kirjoitin Laitoin lapset nukkumaan.                                           -

Hermostutko kun viestisi muuttuvat noin agressiivisiksi? Olisiko aika mennä nukkumaan ja rauhoittua? Yksinäisyys ei sovi sinulle. Koeta hankkia harrastus palstalla notkumisen sijaan.  Se tekisi sinulle hyvää                                 .

Siis teet saman diagnoosin jokaiselle palstalla olevalle, joka on eri mieltä Trumpista?

Suomessa on sitten jotain 5 miljoonaa, joiden pitäisi mielestäsi hankkia harrastus 😄

Sinun harrastuksesi on näköjään Trump, kun ruokalistakin on tiedossa.

En. Vain niille joilla ei riitä äly oikeaan keskusteluun ja joiden psykoosi estää ymmärtämästä asioista. Toivon tosiaan että hankkisit itsellesi ihmissuhteita. Pääsisit pois pakkomielteistäsi.

Ruokalista on tiedossa aivan uutislähteiden ansiosta. Suosittelen sinuakin lukemaan uutisia monipuolisesti ja mieli avoinna.

Jankuti jankuti. Kannattaa mennä nukkumaan, jos aivot on juntturassa, etkä osaa keskustella, vaikka teit itse aloituksen.

Eri. Etkö ymmärrä itse lopettaa? Noin sekopäistä palstajankkaajaa ei ole näkynyt hetkeen. Poistu ole hyvä!                                       

Päätä jo, että onko tämä keskustelupalsta, vai sinun yksityinen paikkasi Trumpin ihailua varten.

Eri eri. Etkö ymmärrä ettei kukaan halua mielipiteitäsi. Painu siis helvettiin.

Oletko siis palstan diktaattori? Kuulostaa ihan persulta 😄

En ole diktaattori. Väitän silti, että olen elänyt onnellisempaa elämää kuin sinä. Ihminen jonka elämä koostuu persun jankkauksesta ja trollailusta ei voi olla muuta kuin säälittävä yksinäinen incel. Mieti sitä. Muut ikäisesi viettävät aikaa ystäviensä kanssa ja sinä onneton vietät saman ajan palstalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä arvostan enemmän sivistystä. Sitä trumpilta ei löydy rahtustakaan. 

Rahatkin se peri isältään. Donald olisi kuollut nälkään jos olisi oikeasti joutunut tekemään työtä rahan eteen.

Tuskinpa vain. Kuten täällä on jo todettu. Hän ei vietä aikaansa vauvapalstalla vaan tekee jotain todellista. Hänellä ei ehkä olisi niin paljon varallisuutta muttei hän nälkään olisi kuollut. EI tuohon asemaan päästä nettiä selaamalla.

Donaldin taidoilla ja luonteella hän nimenomaan viruisi nälissään kadulla, koska ei saisi yhtään mitään aikaan. Kyvytön tollo, joka kusisi kaiken ja huomionkipeä narsisti, joka silti odottaisi kehuja vaikka olisi itse onnistunut sotkemaan kaiken, haukkuisi vain pomonsa ja asiakkaat.

Nytkin hän saa aikaan jotain todellista, joo, mutta niin saivat Stalin, Hitler ja Osamakin.

Kyvytön tollo joka on valittu kahdesti presidentiksi. Hohhoijaa noita sinun juttujasi....                   .    

Mikset sinä tee elämälläsi jotain järkevää vauvapalstalla notkumisen sijaan?     

Kyllä, kyvytön tollo. Miksi hänen bisneksensä eivät onnistuneet kertaakaan ennen kuin pääsi valtion rahoihin käsiksi? Miksi hän ei ole saanut ainuttakaan diiliä maaliin presidenttinä? Miksi häne ei ole ylipäänsä saavuttanut mitään mitä edeltäjänsä, joita hän niin kadehtii ja vihaa?

Hohhoijjaa sinun juttujasi. Miksi et itse ole tekemässä jotain järkevää täällä notkumisen sijaan? Jos haluat moittia muita palstailusta, kannattaa itse näyttää mallia ja pysyä täältä poissa.

Kuten kirjoitin Laitoin lapset nukkumaan.                                           -

Hermostutko kun viestisi muuttuvat noin agressiivisiksi? Olisiko aika mennä nukkumaan ja rauhoittua? Yksinäisyys ei sovi sinulle. Koeta hankkia harrastus palstalla notkumisen sijaan.  Se tekisi sinulle hyvää                                 .

Siis teet saman diagnoosin jokaiselle palstalla olevalle, joka on eri mieltä Trumpista?

Suomessa on sitten jotain 5 miljoonaa, joiden pitäisi mielestäsi hankkia harrastus 😄

Sinun harrastuksesi on näköjään Trump, kun ruokalistakin on tiedossa.

En. Vain niille joilla ei riitä äly oikeaan keskusteluun ja joiden psykoosi estää ymmärtämästä asioista. Toivon tosiaan että hankkisit itsellesi ihmissuhteita. Pääsisit pois pakkomielteistäsi.

Ruokalista on tiedossa aivan uutislähteiden ansiosta. Suosittelen sinuakin lukemaan uutisia monipuolisesti ja mieli avoinna.

Jankuti jankuti. Kannattaa mennä nukkumaan, jos aivot on juntturassa, etkä osaa keskustella, vaikka teit itse aloituksen.

Eri. Etkö ymmärrä itse lopettaa? Noin sekopäistä palstajankkaajaa ei ole näkynyt hetkeen. Poistu ole hyvä!                                       

Päätä jo, että onko tämä keskustelupalsta, vai sinun yksityinen paikkasi Trumpin ihailua varten.

Eri eri. Etkö ymmärrä ettei kukaan halua mielipiteitäsi. Painu siis helvettiin.

Oletko siis palstan diktaattori? Kuulostaa ihan persulta 😄

En ole diktaattori. Väitän silti, että olen elänyt onnellisempaa elämää kuin sinä. Ihminen jonka elämä koostuu persun jankkauksesta ja trollailusta ei voi olla muuta kuin säälittävä yksinäinen incel. Mieti sitä. Muut ikäisesi viettävät aikaa ystäviensä kanssa ja sinä onneton vietät saman ajan palstalla.

Eli haluat vain puhua minusta? Ketjussa, jossa puhutaan Trumpista?

Erikoinen pakkomielle, mutta meitä on moneen junaan, ja osa jää asemallekin 😄

Mites se Epstein?

Vierailija
104/108 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä ihan oikeasti olevinaan toisille jotain väliä mitä 80 vuotias, seniili, housuihinsa paskova vanhus syö? Itse en pysty millään tavalla ymmärtämään, että ketä helvettiä kiinnostaa tuossa elämän vaiheessa olevan pian kuolevan papparaisen ruokavalio? En usko että on keneltäkään pois mitä tämä muistisairas, kauan sitten vähänkin järkensä menettänyt, kovaa vauhtia vanhuuteen kuoleva kävelevä ruumis syö nämä viimeiset hetkensä. Pääasia lie noilla saattohoito potilailla että joku ravinto edes maistuu. 

Vierailija
105/108 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun Trump innostunut nimeämään maailman paikkoja uudestaan niin voisi vaihtaa itsekin nimeä. Uudeksi nimeksi sopisi Donald McDonald Kentucky Fried Chicken TACO TACO BigMac Trump. 

Vierailija
106/108 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökööt vaikka omaa paskaansa, niinhän ne muutkin geriatriset viimesiä hetkiään elävät muistivammaiset tekee. Jos häiritsee niin hygihaalari päälle vaan ja alaisten homma helpottuu. 

Vierailija
107/108 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä ihan oikeasti olevinaan toisille jotain väliä mitä 80 vuotias, seniili, housuihinsa paskova vanhus syö? Itse en pysty millään tavalla ymmärtämään, että ketä helvettiä kiinnostaa tuossa elämän vaiheessa olevan pian kuolevan papparaisen ruokavalio? En usko että on keneltäkään pois mitä tämä muistisairas, kauan sitten vähänkin järkensä menettänyt, kovaa vauhtia vanhuuteen kuoleva kävelevä ruumis syö nämä viimeiset hetkensä. Pääasia lie noilla saattohoito potilailla että joku ravinto edes maistuu. 

Täällä pyörii monta putinistia, jotka fanittaa myös Trumpia, ja poistattavat kaikki ne ketjut, joissa puhutaan siitä jotain negatiivista. Ja kuten näkyy, käyvät kimppuun heti, jos vaikka puhuu Epsteinista, sillä totuus pitää piilottaa.

Eli eihän sen syömisillä ole väliä, mutta sillä on väliä, että milloin se heittää lusikan nurkkaan.

Vierailija
108/108 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä pyörii monta putinistia, jotka fanittaa myös Trumpia, ja poistattavat kaikki ne ketjut, joissa puhutaan siitä jotain negatiivista. Ja kuten näkyy, käyvät kimppuun heti, jos vaikka puhuu Epsteinista, sillä totuus pitää piilottaa.

Eli eihän sen syömisillä ole väliä, mutta sillä on väliä, että milloin se heittää lusikan nurkkaan.

No en kyllä ole sen enempää kansanmurhaajaa ihannoiva putinisti kuin seniilin pedofiilin tukijakaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme