Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

69 min parkkiluolassa 8,37 € ; meneekö joku noihin toiste?

Vierailija
05.09.2026 |

täyttöaste pe päivällä noin 5%

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu missäpäin Suomea, mutta minä käytän aina. Asun Helsingissä, ja keskustassa menen aina parkkihalliin. Ne selkeitä, tilavia ja aina tilaa. Usein ovat lähellä varsinaista kohdettakin. Maksaahan se, mutta auto vasta maksoikin. Talosta puhumattakaan..

Mulla menee hermo alle 10 sekunnin jos täällä keskustassa yritän kiertää korttelia sen yhden satunnaisen ilmaisruudun saamiseksi - jota kyttää 100 muutakin autoa.

Vierailija
22/30 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tyhjien hallien liikeidea?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaali hintahan tuo on.

Köyhälle se voi olla iso raha.

Jos tuntiveloitus olisi 20 euroa, siitä voisin vähän tuhahtaa, en muuta.

Vierailija
24/30 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asioi keskustoissa.

Vierailija
25/30 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä maksa pysäköinnistä. 

Vierailija
26/30 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu missäpäin Suomea, mutta minä käytän aina. Asun Helsingissä, ja keskustassa menen aina parkkihalliin. Ne selkeitä, tilavia ja aina tilaa. Usein ovat lähellä varsinaista kohdettakin. Maksaahan se, mutta auto vasta maksoikin. Talosta puhumattakaan..

Mulla menee hermo alle 10 sekunnin jos täällä keskustassa yritän kiertää korttelia sen yhden satunnaisen ilmaisruudun saamiseksi - jota kyttää 100 muutakin autoa.

Lohdullista, että on väkeä, joilla on liitua millä piirtää. Monelle 8€ tunti on puolet palkasta.

Vierailija
27/30 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ikinä maksa pysäköinnistä. 

Haluaisin nähdä miten parkkeeraat vaikka Turun, Tampereen tai Helsingin keskustassa tuolla tyylillä.

Jossain Kempeleessä onnistuu joo. 

Vierailija
28/30 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on taika-auto, jolla voi ajaa useimpiin parkkitaloihin ja maksu menee äidin kortilta.

Vierailija
29/30 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo 69 parkkihallissa tekee gutaa. Ottaa jonkun tuoreen pojun siitä matkalta mukaan. Myös korkkaamaton "anneli" tekee gutaa.

-Juqqis

Vierailija
30/30 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lohdullista, että on väkeä, joilla on liitua millä piirtää. Monelle 8€ tunti on puolet palkasta.

Noniin okei. Käyn töissä.

Jos olisin köyhä, niin tekisin tottakai monen valinnan toisin. Hyvin todnäk auto lähtisi kokonaan, jos oikeasti olisi rahat loppu. Elämässä on pari muuta paljon tärkeämpää asiaa kuin mikään vekotin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi