Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka viheltää pelin poikki

Vierailija
05.09.2026 |

Koska Suomen luonnon tuhoaminen loppuu?

Sijoittajat tekevät Suomen luonnolla rahaa, itse asuen jossain luonnon ääressä nauttien luonnon hyvinvointivaikutuksista.

Kuka uskaltaa lopettaa tämän?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin. 

Vierailija
2/12 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on kansanedustajat, jotka vihdoin alkaisivat edustaa KANSAANSA oman rahapussin sijaan?

Missä on luonnonsuojelijat, jotka "vihreän siirtymän" sokaisemina näkisivät totuuden?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mikä on sitä luontoa.  Kaupunkilaiset käsittää että talousmetsätkin olisi suojeltava.  Sen perseen kokoisen mökki tontin lähelläkään ei saisi puita kaataa.

Vierailija
4/12 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin. 

Meinasit et erotuomariksi - puhaltelee pilliin miten huvittaa! :)))

Aloituksesta: Samaa mietin, kuka/mikä olisi se, joka viheltäisi tuon sodan poikki - nyt riittää. Sitä "erotuomaria" ei näytä vaan olevan :(

Jos tuo vielä kauan jatkuu, niin luonto ns. pistää potilla nokkiin.

Vierailija
5/12 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäkää yksikin päättäjä, joka itse asuu voimalinjan alla, tuulivoimalan alla tai aurinkovoimapellon vieressä?

Vierailija
6/12 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunginjohtajakin hakee heti muualle töihin, kun on saanut runtattua datakeskuksen läpi. 

Ei toki jää itse vastaamaan seurauksista.  

Vierailija
7/12 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäkää yksikin sijoittaja, joka itse asuu tuhoamansa luonnon ääressä.

Vierailija
8/12 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen luontoasiat ovat edelleen varsin hyvällä mallilla moneen maahan verrattuna. Suomessa koitetaan lähinnä säilyttää se hyvä taso, mikä meillä on. Varsinaisia ongelmia on tosi vähän.

Vierailija
9/12 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin. 

Meinasit et erotuomariksi - puhaltelee pilliin miten huvittaa! :)))

Aloituksesta: Samaa mietin, kuka/mikä olisi se, joka viheltäisi tuon sodan poikki - nyt riittää. Sitä "erotuomaria" ei näytä vaan olevan :(

Jos tuo vielä kauan jatkuu, niin luonto ns. pistää potilla nokkiin.

Uskon, että avainasemassa ollaan me tavalliset ihmiset, jotka lopulta onnistuvat laittamaan tämän pelin poikki.

Vierailija
10/12 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen luontoasiat ovat edelleen varsin hyvällä mallilla moneen maahan verrattuna. Suomessa koitetaan lähinnä säilyttää se hyvä taso, mikä meillä on. Varsinaisia ongelmia on tosi vähän.

Voimalinjat halkovat yhä useampia metsiä ja peltoja, ovat yhä suurempia, lähestyvät asuinalueita. Tuulivoiman lisääntyminen, aurinkovoiman lisääntyminen samoin. Datakeskukset tulevat vaatimaan valtavasti lisää energiantuotantoa. Entä vesivarat, jotka johdetaan datakeskuksiin?

Kyse on tulevaisuudesta. Vahingon estämisestä ennen kuin se on tapahtunut. 

Vierailija
11/12 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa tulee luontokato heti kun kaikki metsät suojellaan. Silloin häviää niityt, rantakoivikot ja muut ihmisten ja laiduntavien eläinten ylläpitämät biotoopit.  Kuuset ja männyt valtaa alueet ja lajisto yksipuolistuu...

Vierailija
12/12 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin. 

Kerro minulle yksikin tärkeämpi työ, kun Suomen luonto ja vesivarat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme