Sain porttikiellon liikkeeseen ilman syytä
Sain kuulla myyjältä, että minua ei palvella enää ketjun myymälöissä. Perusteena oli, että edellisessä kuussa on tapahtunut ”tapaus”, jonka vuoksi porttikielto. En saanut tietää päivämäärää, en tarkkaa syytä, mitä oli tapahtunut ja keitä oli osallisena tai onko tilanteesta valvontakameramateriaalia. ”Kiva” juttu vaan, että en ollut edellisessä kuussa asioinut kys. myymälässä lainkaan. Kylläkin ketjun toisissa myymälöissä. En ole häiriköinyt, pilkannut, varastanut, sotkenut tmv. Ei ole antipatioita. Aina ollut ystävällinen palvelu, johon olen ollut tyytyväinen. Olen ihan tavallinen ja ystävällinen naishenkilö. En ole psykoosissa enkä päihteitä käytä. Keskustelun kuuli yksi ulkopuolinen, kun järkytyin syytöksestä ja alkoi kyyneleet valua.
Olen ottanut yhteyttä asiakaspalveluun. Esimies ei ole tavoitettavissa kuin sähköisesti ja puhelinnumeroita ei ole kuin myymälöihin, joihin vastaavat myyjät itse. Ketjun tuotteet eivät ole pakollisia oman elämäni kannalta, mutta kilpailijoilta ei kaikkia haluamiani tuotteita saa.
Voiko oikeasti antaa porttikiellon selittämättä miksi ja ilman mitään tarkentavia tietoja? Onko jollekin käynyt samoin ja miten asia ratkesi?
Tuntuu oikeasti kunnianloukkaukselta, vaikka tuskinpa siihen rahkeet riittävät.