Mitä helvettiä tuolla yläkerrassa kolataan, koko ajan joku kolahtaa lattiaan?
Siis mitä ihmettä tämä on? Jatkuvasti kuuluu joku tömähdys, kolahdus, jytinä. Haluaisin ymmärtää, mitä te kolistelijat asunnoissanne teette, kun jatkuvasti jytkähtää?! Missä kunnossa mahtaa tuollaiset lattiat edes olla?? Otin tossa päiväunet ja säpsähdin monta kertaa näihin ääniin.
Kommentit (38)
Olosuhteiden pakosta jouduin asumaan kerrostalossa pari vuotta. Yläpuolellani asui lapsiperhe. Pieniä lapsia.
Se oli aivan uskomatonta kolinaa!!!!
Ihan kuin he olisivat koko ajan tiputelleet lattialleen jotain tavaroita.
Välillä kuului sellainen jytke kuin olisi koripalloa pompoteltu lattialla!!!!
Lasten vanhemmat olivat mitä lie elämäänsä vi tt uu ntu ne ita apinoita.
Muutin pois.
Samaa mietin päivittäin alakerran juopponaapuristani. Olen asunut asunnossani kuusi vuotta ja tasan neljänä päivänä asunnosta ei ole kuulunut mitään. Nytkin katson sarjaa äänet täysillä korvatulpat korvissa kun en jaksa kuunnella tuota kolistelua. Kuulostaa kirjaimellisesti siltä että paiskoisi kahvakuulaa lattiaan ja tätä kuuluu siis jokaikinen päivä!
Vierailija kirjoitti:
Lunta kolataan
Tässä vaiheessa vuotta siellä on menossa harjoittelu lumen kolaamiseen.
Jotkut tekee jotain hommia asunnossa esim. Mun naapuri teki linnunpönttöjä myyntiin. Pistin lapun niin loppu mutta tekee silti jotain muuta sielä, kuuluu kolinaa ja tömähdyksiä.
Pelaako ne jotain ja riehuu siinä ohessa? Onhan tuollainen purun rasittavaa. Tiedän kokemuksesta.
Loukussa vessassa?
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin päivittäin alakerran juopponaapuristani. Olen asunut asunnossani kuusi vuotta ja tasan neljänä päivänä asunnosta ei ole kuulunut mitään. Nytkin katson sarjaa äänet täysillä korvatulpat korvissa kun en jaksa kuunnella tuota kolistelua. Kuulostaa kirjaimellisesti siltä että paiskoisi kahvakuulaa lattiaan ja tätä kuuluu siis jokaikinen päivä!
Tuollainen kuuluu jo muillekkin niin kysy naapureilta häiritseekö meteli ja pyydä nimi valitukseen. 2 nimeä valituksessa pitää vähintään olla. Nimiä ei anneta tiedoksi häiriön aiheuttajlle.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa ihmettelen, mitä yläkerrassani tapahtuu, ei puhetta, mutta jotain siirrellään kauheella kolinalla ja ihan kuin siivottaisiin lähes joka yö. En tajua, käy hermoon.
Olemattomien äänien kuuleminen voi olla skitsofreniaa
Pelkään, että kyseessä yksiö johon tunkee sakkia ihan liikaa. Itse ihmettelin aikanaan samaa ja kolinan ja jyrinän jälkee se kaameus vasta alkoikin. Aamusta iltaan trafiikkia, poliisi monta kertaa päivässä ja väliin valkotakkiset kantoivat verissäpäin olevia ambulanssiin. En halua pelotella, mutta siitä jäi minulle trauma. Kuukauden vaihtuessa, olen aivan hermona mitä tuleman pitää. Omistusasunnosta on vaan niin vaikea vanhana luopua ja lähteä, niina rauhallista meillä oli yli 30 vuotta :(
Vierailija kirjoitti:
Pelkään, että kyseessä yksiö johon tunkee sakkia ihan liikaa. Itse ihmettelin aikanaan samaa ja kolinan ja jyrinän jälkee se kaameus vasta alkoikin. Aamusta iltaan trafiikkia, poliisi monta kertaa päivässä ja väliin valkotakkiset kantoivat verissäpäin olevia ambulanssiin. En halua pelotella, mutta siitä jäi minulle trauma. Kuukauden vaihtuessa, olen aivan hermona mitä tuleman pitää. Omistusasunnosta on vaan niin vaikea vanhana luopua ja lähteä, niina rauhallista meillä oli yli 30 vuotta :(
Antakaa varoitus sille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antakaa varoitus sille.
Hups olin varma, että viestini sulkee koko ketjun! Se kaikki varoitus ym on iso prosessi, saattaa kestää jopa 6kk ennenkuin kaikki rauhoittuu, mutta kannattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antakaa varoitus sille.
Hups olin varma, että viestini sulkee koko ketjun! Se kaikki varoitus ym on iso prosessi, saattaa kestää jopa 6kk ennenkuin kaikki rauhoittuu, mutta kannattaa.
Ei se mitään 6kk vie kirjoittelet omiasi.
Haluaisin tietää saman asian omasta yläkerran naapuristani. Ilmeisesti ei mattoja lattialla ja jotain putoaa vähän väliä lattialle ja kuuluu hirveä kolahdus. Tätä puuhastelua tapahtuu myös yöllä. Ei mitään normaalia elämää ainakaan, ehkä jotain varastettujen pyörien ruuvaamista en tiedä. Inhottavaa asua kerrostalossa.
Lapsiperhe tai lemmikkejä? Eikä tietenkään mattoja lattialla, että vaimentaisi ääntä.
ukko kännipäissään yrittää raukka osua vessan ovesta sisään.
Kysy naapurilta.