Jääkaapissani on enemmän viinaa ja likööriä kuin ruokaa
Sieltä löytyy piparjuurivodkaa itse tehtyä, maustamatonta premium vodkaa, puolalaista zubrowkaa, viru valgea, vana tallinnaa, fireballia, sekä italialaista amarettoa. Ruokaa siellä ei ole juuri yhtään.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos siitä, että et virheellisesti pilkuta kuin-sanaa!
Viina auttaa kirjoittamaan oikein!
Mun jääkaapissa on nyt monta kiloa erilaista lihaa. Sit yks kurkku ja pussi perunoita. Se niistä kasviksista ja hedelmistä.
Mulla kaksi jääkappia. Toisessa ruuat ja toisessa viinat.
Miksi alkoholia säilytät jääkaapissa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi alkoholia säilytät jääkaapissa?
Maistuu hyvälle. Pakkasessa maku katoaa liikaa ja rakenteesta tulee ällöä, huoneenlämmössä taas maku on liian voimakas. Jääkaappi on semmonen hyvä sweet spotti. Ap
Okei. Minulla on erilliset jääkaapit (viinikaapit) punaviinille, valkoviinille ja samppanjalle. Lisäksi normaali jääkaappi oluille. Ja sitten on vielä jääkaappi, jossa säilytetään ruokaa, jota myöskin on.
Täältä löytyy ainakin 7:mää eri jukurttia.
Vierailija kirjoitti:
aika gay,likööriä ja sherryä...
homosexueeli
Vierailija kirjoitti:
Täältäpä 8:deksaa
Mun autotallissa on enemmän viinaa kuin autoja!
Tuommoisessa pulmatilanteessa minä aina soitan työkkäriin, ja pyydän sieltä lähettämään työttömiä kaveriksi juomaan viinaa, kun en itse jaksa juoda kaikkea.
Hyvin on loppasuille maistunut
Pösilö. Vodka säilytetään joko huoneenlämmössä tai pakastimessa. Ei jääkaapissa.
Muistaakseni 2014 tuli markkinoille vuosikertaviina Jaloviina Extra. Eli tällä hetkellä kaikki vuosikerrat kotona kirjahyllyn takareunaa vasten piilossa. samoin piilossa vuoden 2017 Suomi 100-konjakki jossa pullossa prässätty jellona, ei paperi-etikettikuva. Ei raaski näitä korkata, jäävät todnäk perikunnalle.
Vierailija kirjoitti:
Pösilö. Vodka säilytetään joko huoneenlämmössä tai pakastimessa. Ei jääkaapissa.
Pösilöt säilyttää vodkaa pakastimessa tai huoneenlämmössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältäpä 8:deksaa
Meillä 10 mentä.
Sellainenhan se on juovan alkoholistin jääkaapin sisältö.
Kiitos siitä, että et virheellisesti pilkuta kuin-sanaa!