Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te seurustelevat nuoret parit teette yhdessä?

Vierailija
04.09.2026 |

Koska itse en ole koskaan ollut parisuhteessa, minua kiinnostaa, miten nuoret parit kuluttavat aikaansa. 

Jos vaikka asutte vielä erillänne ja vietätte viikonlopun yhdessä, niin mitä teette? 

Jos minulle tapahtuisi sellainen ihme, että joku nainen haluaisi suhteeseen kanssani, niin en todellakaan tiedä, mitä tekisin hänen kanssaan. Minua ei kiinnosta esim matkustelu, shoppailu tai mitkään kulttuuritapahtumat. 

Eikä tarvitse mainita, että harrastatte seksiä. Se onkin se helpoin tapa viettää aikaa yhdessä. 

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mennään katsomaan HIFKin peliä. Nordiksella me tavattiinkin. Sitten varmaan kaupasta vähän mässyä ja katsotaan minun luona joku leffa.

Sehän tulee telkkarista, se peli. Jos ei ole kausikortttia, menisin johonkn toiseen peliin.

Jääkiekko (ja muukin urheilu) on parasta paikan päällä.

Vierailija
22/31 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat tekee samoja asioita kuin tekivät sinkkuinakin, koska samankaltaiset löytää toisensa ja viihtyy yhdessä. Ei ne tekemiset miksikään muutu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luemme Raamattua ääneen vuorotellen. Meillä on aina esiliina eli joku ihminen mukana kun olemme suljetussa tilassa. Kahden saamme olla vasta avioituneina.

-  kaksi Jehovan todistajaa

Vierailija
24/31 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat tekee samoja asioita kuin tekivät sinkkuinakin, koska samankaltaiset löytää toisensa ja viihtyy yhdessä. Ei ne tekemiset miksikään muutu. 

Mulla taas elämä rikastuu niin paljon ku siinä on joku jonka kanssa tehdä ja kokea asioita. Ei esim tuu yksin käytyy ravintoloissa syömässä tai mentyä katsomaan jotain random nähtävyyksiä ku on reissussa. Toisen kanssa uskallan paremmin heittäytyä ja hassutella 💗 Toivottavasti saisin sen vielä joskus kokea 💔

Vierailija
25/31 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengailtiin vaan yhdessä ja juteltiin tosi paljon, ei tarvinnut olla sen ihmeempää tekemistä. Joskus saatiin päähämme, et painellaan bussilla tsiigaileen Imatrankoskea tai Lappeenrantaa. Sit ku oltiin 18-vee päätettiin mennä salaa naimisiin. Ku tapaa samanhenkisen ihmisen, elämä soljuu vaivattomasti eteenpäin. Ollaan joskus pohdiskeltu yhdessä et ku toista ihmistä kyllin kovasti rakastaa, mikään vastoinkäyminen ei lannista. Rakkaus kantaa läpi vaikeuksien. 

M27

Vierailija
26/31 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hengailtiin vaan yhdessä ja juteltiin tosi paljon, ei tarvinnut olla sen ihmeempää tekemistä. Joskus saatiin päähämme, et painellaan bussilla tsiigaileen Imatrankoskea tai Lappeenrantaa. Sit ku oltiin 18-vee päätettiin mennä salaa naimisiin. Ku tapaa samanhenkisen ihmisen, elämä soljuu vaivattomasti eteenpäin. Ollaan joskus pohdiskeltu yhdessä et ku toista ihmistä kyllin kovasti rakastaa, mikään vastoinkäyminen ei lannista. Rakkaus kantaa läpi vaikeuksien. 

M27

Ihanasti kirjoitettu <3 Onnea teille jatkoon! 

Vierailija
27/31 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikea nainen osuu kohdalle, kannattaa avartaa omaa maailmankuvaa ja osoittaa kiinnostusta myöskin hänen kiinnostuksen kohteitaan kohtaan. 

Vierailija
28/31 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltetaan crackkia

Vierailija
29/31 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa "nuori" pari pössyttelee, grillaa, juo kaljaa ja katsoo netflixiä. Elää sellaista ihanaa parisuhde-elämää.

Vierailija
30/31 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt itsestäänselvyyksiä? Nuoret parit parittelevat!

Vierailija
31/31 |
04.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysyt itsestäänselvyyksiä? Nuoret parit parittelevat!

Eivät enää nykyään pane.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän