Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte tässä työelämän tilanteessa?

Vierailija
03.09.2026 |

Meidän organisaatio on kiristetty äärimmilleen. Teemme hektistä työtä alalla jossa kilpailu kovaa, kaikilta vaaditaan jatkuvaa suoriutumista. Oma tiimi koostuu neljästä hlöstä + meidän pomosta. Nyt pomo otti loparit. Itse teen jo nyt kahden ihmisen edestä työtä. Yksi tiimiläinen ei pärjää työssään ja on laiska, häneltä ei voi odottaa lisäpanostusta. 

Pomon lähtö tulee tarkoittamaan suoraan kahdelle muulle tiimiläiselle yhden vkonloppuvuoron lisää per kk. Jos siihen suostuvat, niin siinä heidän maximijousto. Pomoni tietotaito ja 24/7 panostus vastasi vähintään kahta normityöntekijää. 

Kuulin että pomon vastuut vaan jaetaan talossa oleville ja harkitaan uuden työntekijän palkkausta. Minun päälle tulisi kasautumaan kymmeniä kiukkuisia soittoja ja viestejä että miksei kukaan vastaa ja miksi vieläkin tämä asia hoitamatta. Ja näitä palautteita vastaanottaessa työt olisivat vielä enemmän hoitamatta.

Onko nyt vaan nostettava kädet pystyyn ja todettava että tekemätön paikka?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi ensin uusi työpaikka ja irtisanoudu vasta sitten. Kortistosta käsin on paljon vaikeampaa työllistyä.

Vierailija
2/4 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

TLDR. Sanoutuisin irti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

7,5t päivässä, ehtii sen minkä ehtii. Loppu on pomojen päänsärky, ei sinun.

Vierailija
4/4 |
03.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7,5t päivässä, ehtii sen minkä ehtii. Loppu on pomojen päänsärky, ei sinun.

Olen toimihenkilö jolla vastuu tietystä kokonaisuudesta. Olisin puhuttelussa 24 h sisään jos asennoituisin noin. Mutta toisaalta ihan sama. Riita tässä syntyy minun ja johtajien välille joka tapauksessa - tai oikeastaan ei synny jos nyt vaan viitsisin soittaa kaikki kilpailijat läpi ja kysyä uutta työpaikkaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi