Arvostele riitamme, perheterapeutti!
Sattuneesta syystä olen maksanut asumiskulut aikaisemmin yksin ja aikuisen lapseni avustuksella.
Muuttuneista olosuhteista johtuen. olen joutunut nyt sanomaan poikaystävälleni. että hänen on pakko osallistua asumiskuluihin jollain summalla.
Melkein aina kun pyydän tuota summaa, tulee riitaa, koska hän vastaa mm. maksan auton tai juuri eilen ostin ruokaa.
Olemme keskustelleet tästä useasta sekä hyvässä hengessä, että ei niin hyvässä ja päässet jonkinlaiseen summaan, mikä edelleen on ehkä vähän liian kotiinpäin hönelle. Mitra tosiasn koska maksaa auton ei jaeta puoliksi
Vieläkin hön välillä vastaa vuokranmaksuun esim. : Ostin juuri eilen ruokaa xx summalla.
Ööh olen kyllä selittämyt järkiperusyeisedti , että ruoka ja asumiskulut ovat kyllä aina käsiteltävä erikseen ja hönelle kuuluu kummastakin oma osuus.
Olen myös esittänyt matemaattisia laskelmia siitä, miksi ei voi vastata miten vastaa. Lisäksi asumis ja kustannukset ovst paljon paljon enemmö kun auton kustannukset. .
Menen kyllä hieman hämilläni noista: Ostin eilen ruokaa vastauksista.
Miten potäisi suhtautua tuohon?
Onko älyllisesti rajoittunut?
Esittääkö vain sellaista?
Haluaako tahalleen haastaa riitaa tai ärsyttää älyttömillä vastauksilla?
Tuo on kyllä naurettavaa siinä mielessä, että jos tuollaimen lause : Maksatko vuokraosuutesi aiheuttaa riitaa, on vika kyllä täysin toisella puolella. Otse aloitan aina ihan sivistyneesti keskustelun, mitta hän suutahtaa rahakysymyksistä lähes aina.
Itsestäni on kuulemma ollut huhuja hankalana ihmisenä, jonka kanssa vaikea sopia asioita? Buhahaaaa!
No mutta musta onkin paljon valheita ollut vuosikymmeniä.