Muuhanmaattaja ahdisteli Miljaa Ruoholahdessa
– Olin Ruohiksen edessä, kun vastaani tuli nuoren oloinen poika. Hän oli pyörällä, pyöräilykypärä mukana ja selässään koulurepun näköinen reppu, Vintola kertoo.
Poika kysyi Vintolalta jotain, mitä tämä ei aluksi kuullut, koska hänellä oli kuulokkeet korvissa. Vintola otti kuulokkeet pois ja nuori toisti kysymyksen.
Poika kysyi englanniksi, paljonko kello on. Vintola katsoi kelloaan ja vastasi kysymykseen. Kello oli tuolloin 13.52. Aika on jäänyt hänen mieleensä.
– Sitten poika sanoi: ”Okay, can I have a hug. My brother just died.” Empaattisena ihmisenä pahoittelin kovasti ja otin osaa. Suostuin myös antamaan halin.
Poika halasi Vintolaa aluksi normaalisti, mutta hänen kätensä alkoivat valua alaspäin kohti pakaroita. Kun poika yritti ottaa pakaroista kovemmin kiinni, Vintola vetäytyi tilanteesta pois.
– Pahoittelin vielä senkin jälkeenkin kuolemaa, hän kertoo.
VINTOLA lähti paikalta hyvin hämmentyneenä. Hän näki, että poika jäi kauppakeskuksen eteen vielä kiertelemään.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Kehitysmaalaisen näköinen henkilö puhuu minulle, englantia, työnnän avoimen kämmeneni hänen kasvojaan päin ja osoitan sillä eleellä että EI KIINNOSTA
Söpöjä nämä sinun voimafantasiat, oikeasti luikit vaan löysät housussa pakoon etkä uskalla sanoa sanaakaan.
Nämä poijjaat on tosi miehiä eikä mitään pehmoja pridepellejä. Ja heikäläisistä tytöt tykkäävät.
Älkää menkö lähikontaktiin täysin tuntemattomien kanssa. Halaus voi muuttua äkkiä. Samoin ei muiden mukaan mihinkään tai kotiin yhdessä. Nuoret neidot erityisesti ja vanhemmat ihmiset. Jos on oikea hätä, se selviää erilailla.
Apua. Siis kuinka monta rikosilmotusta olisin joutunu tekemään jos jokaasesta takaapuoleen koskettelusta olisin tehnyt ilmotuksen. Siis....
No toiv poika oppii kuitenkin tapoja.
Ei taida tyttö olla penaalin terävin kynä.
Vastustan jyrkästi kaikkea seksuaalista häirintää, epäasiallista käytöstä ja puolustan kehollista koskemattomuutta, mutta joku tässä pikkuvesselin hävyttömässä toiminnassa vähän naurattaakin. Saako halata, ja aikuista naista kankkuun kiinni, itse uskalsin ehkä punastellen mumista jotain kivan näköiselle nuorelle naiselle 13-vuotiaana. On pojalla pokkaa ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Nämä poijjaat on tosi miehiä eikä mitään pehmoja pridepellejä. Ja heikäläisistä tytöt tykkäävät.
Palstsmiehen mielipide on 💩
Vierailija kirjoitti:
Tätä on haluttu. Tätä on saatu. Naatitaan!
Ja ennen kaikkea äänestetty. Keväällä gallupien mukaan tullaan äänestämään rankasti lisää.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten tyttöjen aikuistumisriitti on menettää neitsyys mamupojille
PersuBoin fantasiat tulilla osa 985
Asun helsingissä ja ulkkikset ovat minulle kuin ilmaa tai maan moskaa. Puhumalla minulle ensiksi suomea hän muuttuu hyvikseksi ja ystäväkseni.
Jos ei koita, ei voita. Pelimiehen käsikirjasta ote.
Vierailija kirjoitti:
Minja halaili pillumärkänä, olis saanut edes kunnon syyhyn.
#naisvihanäkyväksi
Palstamiehet ovat pilkallisia. Mistähän johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten tyttöjen aikuistumisriitti on menettää neitsyys mamupojille
No EI TODELLAKAAN ole. Syö pa ckaa. Häpeä juntti.
Niinku onko tuo oikea nimi, milja vintola, vai jonkun munansaannoksen sisältävä OFtaiteilijanimi?
Suomimiehet: inhotaan naisia joten vähätellään rikoksia.