Onko Ismo Leikola jo aika tylsä?
Ei ollut enää oikein jutut kohdillaan. Ei kukaan ole vuosikausiin kuvannut itseään samaan pyyhkeeseen niin että toisessa päässä pitäisi lukea pää ja toisessa perse, pää pyyhe on aina erikseen.
Seksivertaus miehille on kuin ruoka ja naisille kuin loma reissu. Voi olla että mies haluaa useammin joo, mutta mies tarvitsee kyllä myös tunnetta ja sitä voi olla ihan ok odottaa monta kuukautta, koita olla syömättä monta kuukautta. Hyvää seksiä ei saa koskaan jos sitä pitää olla heti tänään, eikä sellaista huonoa halua kukaan. M40
Kommentit (27)
Kyllä minua edelleenkin jaksaa Ismo-remixit naurattaa. Itse sarjaa en ole vuosiin jaksanut katsoa.
Ei se ole koskaan ollut hauska.
"Mmm, kuka keksi mmm peppupanon, mmm."
Vierailija kirjoitti:
muistan tämän vain hevosen hakkaajana, en ole sen jälkeen seurannut
IS: Leppoisan miehen roolia stand up -show'ssaan vetävä Leikola hermostui ratsuunsa kesken kuvausten niin, että pamautti tätä nyrkillä päähän ja hänet poistettiin ohjelmasta, Iltalehti kirjoittaa.
- Ismo löi hevosta ja käyttäytyi muutenkin niin epäurheilijamaisesti, että hän sai ohjelmasta potkut".
Tämä ei unohdu!
https://www.is.fi/viihde/art-2000000174788.html
Vierailija kirjoitti:
On ollut aina tylsä tai minä en ymmärrä hänen huumoriaan. He ymmärtävät, jotka sen tittelin hänelle myöntivät. Tekohauska ukkeli ja samaan kastiin menee Sami Hedberg & Ali Janahgiri. 👎
n = h
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ollut aina tylsä tai minä en ymmärrä hänen huumoriaan. He ymmärtävät, jotka sen tittelin hänelle myöntivät. Tekohauska ukkeli ja samaan kastiin menee Sami Hedberg & Ali Janahgiri. 👎
n = h
Ja päin vastoin! 😂
Ismon parhaat setit, kuten minusta stand upissa yleisestikin, on niitä mitkä ei pyöri navan alla. Ismon englanninkieliset jutut ja varsinkin kulttuuri- ja kielierohuomiot on varsin toimivia. Ihan tykkään, ei hän paras tietämäni ole eikä hänenkään kaikki jutut toimi.
Uusin kiinnostava oli Daniel Slossin Jigsaw. Voin suositella.
En ole koskaan tykännyt, oikeastaan en tykkää näistä suomikoomikoista ollenkaan.