Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paskapuhetta että stressaantunut ihminen kuihtuu koska ei pysty syömään. Minä viedän stressin kynsissä viiden ihmisen annoksia

Vierailija
02.09.2026 |

Kokonainen pitsa,paketti keksejä, karkkipussi..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas  joudun pakottamaan itseni syömään silloin, kun olen stressaantunut.  Mikään ruoka ei maistu silloin yhtään, ja ruokahalu on täysin kateissa.

Vierailija
2/6 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yksilöllistä. Joku laihtuu, toinen sitten mässäilee. Itsellä on niin, että kohtuullinen stressi saa hakemaan lohtua ruoasta, mutta jos stressaa ja ahdistaa hyvin paljon niin ruokahalu vähenee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on erilaisia. Itseltäni katoaa voimakkaassa stressissä ja uupumuksessa ruokahalu ja syömisestä tulee vaikeaa. Ihan ruuan nieleminen tuntuu epämiellyttävältä. 

Vierailija
4/6 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmillaan oksensin heti aamupalan jälkeen. Ei ruoka oikeen maistunut muutenkaan. Iho puski finniä ja leposyke oli kova. Kaikki liikunta piti pistää tauolle.

Vierailija
5/6 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokainen tajuaa, että se on yksilöllistä. Jollakin menee ruokahalu, joku syö stressiin. Älä raivoa.

Vierailija
6/6 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas  joudun pakottamaan itseni syömään silloin, kun olen stressaantunut.  Mikään ruoka ei maistu silloin yhtään, ja ruokahalu on täysin kateissa.

Sama juttu. Mikään ei maistu. Mitä enemmän ahdistaa sitä vähemmän ruoka maistuu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan