Paskapuhetta että stressaantunut ihminen kuihtuu koska ei pysty syömään. Minä viedän stressin kynsissä viiden ihmisen annoksia
Kommentit (6)
Se on yksilöllistä. Joku laihtuu, toinen sitten mässäilee. Itsellä on niin, että kohtuullinen stressi saa hakemaan lohtua ruoasta, mutta jos stressaa ja ahdistaa hyvin paljon niin ruokahalu vähenee.
Ihmiset on erilaisia. Itseltäni katoaa voimakkaassa stressissä ja uupumuksessa ruokahalu ja syömisestä tulee vaikeaa. Ihan ruuan nieleminen tuntuu epämiellyttävältä.
Pahimmillaan oksensin heti aamupalan jälkeen. Ei ruoka oikeen maistunut muutenkaan. Iho puski finniä ja leposyke oli kova. Kaikki liikunta piti pistää tauolle.
Kyllä jokainen tajuaa, että se on yksilöllistä. Jollakin menee ruokahalu, joku syö stressiin. Älä raivoa.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas joudun pakottamaan itseni syömään silloin, kun olen stressaantunut. Mikään ruoka ei maistu silloin yhtään, ja ruokahalu on täysin kateissa.
Sama juttu. Mikään ei maistu. Mitä enemmän ahdistaa sitä vähemmän ruoka maistuu.
Minä taas joudun pakottamaan itseni syömään silloin, kun olen stressaantunut. Mikään ruoka ei maistu silloin yhtään, ja ruokahalu on täysin kateissa.