En pysty käsittämään kuohukermaa ruoanlaitossa?
Ööööh kaupasta saa ruokakermaa jota kuuluu käyttää ruoanlaittoon?
Kommentit (28)
Ruokakerma on aanuksesta, ja mitäpä kermaa luulet ruokaan käytetyn maailman sivu ennen kuin ruokakerma keksittiin?
Ruokakerma on pelkkää teollista rasvaa ja säilöntäainetta.
Miten luulet että elimistön soluille käy kun niihin päätyy teollista rasvaa jossa säilöntäainetta?
Ne rasvat säilöytyy soluihin, ihminen lihoo ja turpoaa, eikä selluliiteista meinaa päästä eroon.
Missään muissa maissa ei käytetä niin paljon ruokakermoja kuin Suomessa, ja valitettavasti se näkyy katukuvassa.
Itse ostan karrageenitonta kuohukermaa. Karrageeni on myrkkyä suolistolle ja lisää huomattavasti riskiä insuliiniresistenssiin. Ruokakermat ei ole kermaa nähneetkään!
Käytän kuohukermaa ruuanlaitossa, koska se on yksinkertaisesti paremman makuista kuin ruokakermat.
Vierailija kirjoitti:
Itse ostan karrageenitonta kuohukermaa. Karrageeni on myrkkyä suolistolle ja lisää huomattavasti riskiä insuliiniresistenssiin. Ruokakermat ei ole kermaa nähneetkään!
Väärin. Ruokakermoissa on ihan tavallisia kermoja, joissa on kyllä lisäaineita, mutta ihan maitopohjaisia ne ovat. Karrageenia voi välttää myös käyttämällä kahvikermaa. Siihen sitä ei ole lisätty.
Vierailija kirjoitti:
Miten luulet että elimistön soluille käy kun niihin päätyy teollista rasvaa jossa säilöntäainetta?
Ne rasvat säilöytyy soluihin, ihminen lihoo ja turpoaa, eikä selluliiteista meinaa päästä eroon.
Missään muissa maissa ei käytetä niin paljon ruokakermoja kuin Suomessa, ja valitettavasti se näkyy katukuvassa.
Ainesosat
KERMA, vesi, muunnettu tärkkelys.
Mikä näistä on säilöntäainetta?
Mulla on suolistosairauksia. Mietipä sitä.
Ruokakerma lanseerattiin markkinoille vuonna 1999, mitä käytettiin sitä ennen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainesosat
KERMA, vesi, muunnettu tärkkelys.
Mikä näistä on säilöntäainetta?
Miten luulet hyötyväsi muunnetusta tärkkelyksestä? Tiedätkö mitä aiheuttaa elimistössäsi, kiinnostaako se edes? Ensin syötetään ihmisille p a s k a a ravintoa, sitten ihminen sairastuu ja lääkeyhtiöt rikastuu. Ja edelleen se ihminen syö niiden lääkkeiden ohessa sitä p a s k a a ravintoa.
Vierailija kirjoitti:
Ruokakerma lanseerattiin markkinoille vuonna 1999, mitä käytettiin sitä ennen?
Lehmän maitoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Ruokakermoissa on ihan tavallisia kermoja, joissa on kyllä lisäaineita, mutta ihan maitopohjaisia ne ovat. Karrageenia voi välttää myös käyttämällä kahvikermaa. Siihen sitä ei ole lisätty.
Kahvikermat ym jää hyllyyn. Ruokakoriin valikoituu Maitokolmion karrageeniton kuohukerma. Suolisto kiittää.
Vierailija kirjoitti:
Ruokakerma on aanuksesta, ja mitäpä kermaa luulet ruokaan käytetyn maailman sivu ennen kuin ruokakerma keksittiin?
Ruokakermassa ei ole mitään eroa kuohukermaan paitsi vähemmän rasvaa ja se on sakeutuu paremmin.
Pese sillä kasvosi, säilyt hehkeänä😂
Kokeile vispikermaa, se ei kuohu niin.
Minä en käsitä mitään kermoja. Jos ruokaan laittaa kermaa, ruoka ei maistu muulle kuin kermalle
Käsitätkö voita, kun ööh margariiniakin myydään? Tuoreita kasviksia, kun ööh pakastealtaassa valmiita?