Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä Vinted-ostaja! Mikä on syysi olla hyväksymättä kauppaa heti, jotta myyjä saisi rahansa?

Vierailija
02.09.2026 |

Miten se on niin vaikeaa?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhempi hakee paketin matkallaan töistä. Teini, joka on tilannut paidan, tulee koulusta kolmelta ja lähtee saman tien harkkoihin. Iltakasilta on sitten aikaa avata paketti. Odottele nyt vaan kärsivällissti.

Puhun 48 tunnista!! 

Tarkalleen ottaen puhut käsitteestä 'heti': "Mikä on syysi olla hyväksymättä kauppaa heti, jotta myyjä saisi rahansa?"

Vierailija
22/22 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos myyjällä on 5 (arki)päivää aikaa lähettää paketti, niin minusta on kohtuullista että ostajalla on se 2 päivää aikaa tuotteen tarkastamiseen ja hyväksymiseen.

Niin. Mutta kun ongelma on se että OSTAJAT EI HYVÄKSY EDES SEN 2 PÄIVÄN KULUESSA. Mutta turha tästä on keskustella kun kukaan ei tätä tunnu tajuavan. 

Jos ostaja ei hyväksy, saat rahasi sitten sen kahden päivän jälkeen automaattisesti. En ole ikinä myyjänä pitänyt tätä ongelmana. Aina on rahat tullut ja Vintediin tuotteen listatessani tiedän, että myynnin jälkeen rahojen tuloon voi mennä viikkoja riippuen niin monesta asiasta (toimitusaika, noutoaika, kuittausaika jne). Jos tämä ei sopisi minulle, myisin tavarani perinteisillä noutokaupoilla.

Sen sijaan ostamista Vintedistä olen vähentänyt juuri näiden kärkkäiden myyjien takia. Itselläni on kolme pientä lasta, ollaan koko perhe jatkuvassa flunssakierteessä näin syksyllä ja en vaan jaksa enää sitä, että lähes samantien paketin saapumisen jälkeen myyjä jo viestittää että voisitko hakea ja kuitata mahd pian. Stressaavaa kokea huonoa omaatuntoa, kun ei nyt kuumeessa juuri tänään jaksa lähteä lähi-Ärrälle vaan meinasi yrittää huomenna tai ylihuomenna uudelleen.

Jokaisen paketin olen määräajassa hakenut ja kuitannut, mutten enää jaksa suorituspaineita siitä, että pitäisi olla 24/7 nouto- ja tarkastusvalmiudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi