Olen löytänyt laihtumisen salaisuuden
Salaisuus on niinkin yksinkertainen kuin kieltolistojen ja pakko syödä ruokien puuttuminen. Olen pudottanut painoa 22 kg tällä tyylillä. Aina ennen kun yritin laihduttaa, se meni niin että kielsin itseltäni herkkuruoat, samalla aloin syömään laihdutusruokia joiden mausta en pidä. Lopputulos oli tietenkin repsahtaminen. Nykyään syön kaikkea mistä pidän mutta herkkuja vain vähän. Jos tekee mieli irtokarkkeja, ostan niitä vain sen verran että pussin pohja juuri peittyy.
Toinen on tuo ettei pakota itseään syömään mitään mistä ei pidä, ihan sama miten terveellistä se on. Sellaisesta jää vain ikävä tunne. Syön nykyäänkin terveellistä ruokaa mutta vain niitä minkä mausta pidän. Olisi tietenkin terveellistä syödä monipuolisesti kasviksia mutta en pidä monenkaan kasviksen mausta. Syön sitten niitä kasviksia mistä pidän sitäkin enemmän.
Minulla on vielä painoa pudotettavana mutta näin se on onnistunut hyvin.
Kommentit (2)
Minä olen niitä, jotka laihtuvat nopeasti jos lisään liikuntaa jokaiseen päivään. Syön kala-kasvispainotteisesti, mutta intohimoni perunalastuihin ja suolapähkinöihin on nyt terveyssyistä menneisyyttä. Suolan määrän huima pudotus ja liikunta ovat minulla tepsineet, nyt olen opetellut sen, että en kyttää esim.neitsytoliiviöljyn tai rypsiöljyn lisäämistä ruokiin. Ihminen tarvitsee rasvaa. Onnistumisen iloa jokaiselle laiihduttajalle, omaan tahtiin ja tapaan!
tsemppiä, perässä tullaan, hitaasti mutta varmasti