Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Polttoainehinnat nousussa

Vierailija
02.09.2026 |

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fbb566fc-9105-49b7-b004-83f219d0…

Itse olen huomannut että kannattaa seurata hintoja kännykkäsovelluksesta ja tankata ns "halpoina" päivinä.

Olen 98 oktaania löytänyt tähän asti aina 2.08-2.13 hinnoilla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköautoilijan ei tarvitse kytätä hintoja.

Vierailija
2/8 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos PS.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koske enää minua, vaihdoin sähköautoon. Tässä teillekin asia tiedoksi! Ei tartte tälläisiä avauksia enää tehdä.

Vierailija
4/8 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koske enää minua, vaihdoin sähköautoon. Tässä teillekin asia tiedoksi! Ei tartte tälläisiä avauksia enää tehdä.

Niin, just eilen oli uutinen että sähkön hinta kallistuu aina talvea kohti mennessä, kuten on huomattu. Mutta hei, tankkapanyt sähköä säästöön! Todistit taas että sähköautoilijat on niitä täysiä idiootteja.

Vierailija
5/8 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, just eilen oli uutinen että sähkön hinta kallistuu aina talvea kohti mennessä, kuten on huomattu. Mutta hei, tankkapanyt sähköä säästöön! Todistit taas että sähköautoilijat on niitä täysiä idiootteja.

Miksette tee kiinteähintaisia pensasopimuksia? Kaikki fiksut lämmittävät mökkinsä talvipakkasilla kiinteähintaisella sähköllä.

Vierailija
6/8 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niitä persujen parempia yli 2 euron hintoja. Purran euron pentzaa, nyt kaksi euron vaalilupausta 2 eurolla.

Vierailija
7/8 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä on halpaa, ei lähelläkään viittä euroa litralta!

Vierailija
8/8 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on niitä persujen parempia yli 2 euron hintoja. Purran euron pentzaa, nyt kaksi euron vaalilupausta 2 eurolla.

Muistuttaisin muuten vielä, että tämä on kestänyt jo paljon pidempään kuin mutkusannan aikaan. Eikä se hintojen alentaminen ilmeisesti sitten ollutkaan vain tahdon asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi