Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tomera nainen nai mammanpojan

Vierailija
01.09.2026 |

Niin pitäisikö kirkollinen avioituminen suorittaa niin, että äiti taluttaa poikansa alttarille ja luovuttaa hänet tulevan vaimon tomeraan omistukseen?  Näin mies luovutetaan naiselta naiselle. 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet täysin eksyksissä ei se liitto koskaan lopu sinä olet vain korvike kun laki sanoo ei voi mennä äiteen kans naimisiin. Kun ensi kunnon riita tulee miehes seisoo äiteen selän takana ja saat korva mannaa anopilta millaisen hunsvotin meidän pikku hannuli erehty ottaa. 

Vierailija
22/28 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammanpoika tai dominoivan äidin poika etsii vaimoksi äidin korvaajaa. Et saa hänestä tasaveroista kumppania, ellei ole katkaissut napanuoraa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tomera suominainen= lihava mielenterveys potilas.

Työtön sosialisti, punainen tukka, ihoon piirrelty, rautaa naamassa, omistaa mielenvikaisen koiran, laiska, puhuu huutamalla....

Vierailija
24/28 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän onnemme on kestänyt jo 32 vuotta ja mieheni on meidän suhteessa se mies talossa.Pidön siitä että mieheni dominoi ja pitää minua seksilelunaan.,🤗💋

Vierailija
25/28 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä jämerät naiset tietävät tasan tarkkaan mitä heidän hyvään kuuluu. Monet ovat myös räväköitä.

Missähän niitä mammanpoikia muuten on, vai onko se arvottamiskysymys. Kuulemma liikoja ei saa olla vanhempiinsa, etenkään äitiin yhteydessä. Toisaalta jotkut naiset valittavat kuinka heidän miehensä ei pidä sukulaisiinsa kehenkään yhteyttä. Mikä lienee sopiva kontaktifreksvenssi?

Vierailija
26/28 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en saa olla heikko,avuton ja naisellinen,seksiobjekti,en halua olla kenenkään kanssa!Olen hyvään tottunut!

Vierailija
27/28 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle miehelle sopii sellainen Justiina! 

Vierailija
28/28 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin suomalaiselle  miehelle,kun ovat tottuneet vahvoihin rumiin suomalaisnaisiin,jotka tekee paljon raskasta ruumiillista työtä.Ei ruumiillista työtä minulle kiitos kun ei ole koskaan tarvinnut kun olen saanut olla kermaperse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme