Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riikka Purran smoothie kohu

Vierailija
01.09.2026 |

Taas tuli Riikka Purralta tosi hyvä lohkaisu mielensä pahoittaneille Riikan smoothien ainesosista. 

Olen aina ihaillut Purran tavallista/mustaa huumoria. 

Jos Riikka luet näitä keskustelupalstoja, jota epäilen suuresti, että lukisit. 

Olen aina sinun tukenasi puolueesi edustajana.Yt. äänestäjä täältä Tampereelta. 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oli laskenut tekoälyä hyödyntäen, että yhden smoothie-annoksen hinnaksi tulee 3,50 euroa. Energiaa 500 kilokalorin edestä ja ravintoarvot kohdallaan.

Vierailija
22/22 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan sekin toki syy äänestää jotain henkilöä että hän on hyvä vittuilemaan somessa.

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.

Me alkoholiongelmattomat emme pahoittaneet mieltämme Riikan sanoista.

En ole alkoholiongelmainen, silti pahoitin meleni hänen sanoistaan. Mielen pahoittaminen on vain pieni osa seurauksista joita sairaus nimeltä Alkoholiongelmat tuo, ei vain sen ongelmaisen, vaan myös läheisten ihmisten elämään. Pahimmillaan maanpäällisen h vetin. Yhteiskunnalle valtavat kustannukset! Profiilia katsomalla, kuvan perusteella leimaa ihmisen  köyhyyden Minttuviinasta johtuvaksi! Vaikuttaakin siltä, että heidän mielestään työttömyys ja köyhyys johtuu vain itsestä ja Minttuviinasta. Siitä, että tuolla tasolla vastuussa oleva päättäjä pilkkaa köyhiä sen sijaan, että edes yrittäisi puuttua ongelmaan, työttömyyteen ja syrjäytymiseen ja v tuilun sijaan edes yrittäisi hoitaa sitä, Siitä minä mieleni pahoitin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä