Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten köyhät selittävät lapsilleen naapurin Nicolla on aina uusimmat vempeleet

Vierailija
01.09.2026 |

Halpa honorista on ruutu säröillä ja hidas, mutta sillä on tultava toimeen ja pleikkari neloselle ei tule gta kuutosta.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa selitää. Keksi itse.

Vierailija
2/19 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten selität vanhemmillesi, että olet idiootti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurin nicolla voi olla mitä on, se ei tarkoita että meillä olisi. fiksu muksu kyllä ymmärtää kun selitetään. olen ollut sitä linjaa ettei kasvava lapsi tee merkkituotteilla mitään.

Vierailija
4/19 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se niin vaikeaa ole selittää, se on oiva aasinsilta mistä alkaa opettamaan ahneudesta ja sen vaikutuksista kaikkien hyvinvointiin, jopa sen nicon. Maailmassa jossa omat saa hylätä lojaalius on kuollut ja nico on kohde. <3

Vierailija
5/19 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, mutta ei me köyhät katsota yhtään mitä naapureilla on. Jos olet siis ostanut lapsellesi uusimmat vempeleet siksi, että joku köyhä  niitä ihailisi niin joudun nyt tuottamaan pettymyksen. Ei vilkuilla naapuriin. 

Vierailija
6/19 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela ja sossu maksaa meidän köyhälle perheelle uudet pelit ja laitteet.

Vierailija
7/19 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehotan keikkaamaan naapurin Nicon 

Vierailija
8/19 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap selität sen, ettet osaa kirjoittaa? 

Vierailija
9/19 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa oleva uima-allas ei ole meidän, siihen ei saa mennä uiskentelemaan. Naapurin ovet ja ikkunat ovat lukossa, niistä ei voi tunkea sisään. Naapuri lentää yksityiskoneella ulkomaille, me emme!

Tämä kaikki on helppo selittää lapselle, kuten muutkin asiat jos lapsi on normaali!

Vierailija
10/19 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehdi nyt leikkimään, ap. Vie vaikka roskat tai jotain. 

Vierailija
11/19 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei Yuccalla ei ole samat leut ku Nicolla. Maailmanloppu!

Vierailija
12/19 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta meidän Nicolla on jo oma yksiö vuokralla, tiesikö ap tämän?

Vierailija
13/19 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se saa sossusta kaiken mitä keksii pyytää.

Vierailija
14/19 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle tarvinnut selittää mitään kun olin nuori ja kaverilla oli rikkaat vanhemmat. Ei siihen sen enempää tullut kiinnitettyä huomiota.

Vierailija
15/19 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole edes varaa asua ympäristössä jossa naapurilla on uusimmat vempeleet. 

Vierailija
16/19 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me elämme hierarkisessa yhteiskunnassa jossa kaikilla ei ole samoja mahdollisuuksia - ei edes asiaan osattomilla lapsilla. Suurimman osan mielestä on ihan ok, ettei osa lapsista pääse edes huvipuistoon, koska heillä on - heistä riippumattomista syistä - köyhät vanhemmat. Aivan sama onko tuo vanhempi kussut asiansa itse, vaiko vaikkapa sairastunut. Sitä ei lasketa. 

Vierailija
17/19 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, sanot rehellisesti että rahaa ei nyt ole. Jos lapsesi on normaali niin hän kyllä tajuaa asian. Rohkeutta!

Vierailija
18/19 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten selität vanhemmillesi, että olet idiootti?

:D Hiukan on pihalla, kun nicottelee v. 2026. Hänelle tiedoksi, että "naapurin Nicoja kadehtineet" ovat nykyisin lähes viisikymppisiä. Kun hän nyt haluaa esiintyä parempana väkenä, niin vinkiksi,: kirjoittaisi, että nyt kadehditaan Urhoja, Leoja, Ainoja ja Aavoja. Vain kolme saanut Nico nimen vuonna 2025. Eipä se sitäpaitsi huono nimi ole ja voivat tietenkin ollakin tosi kadehdittavia. Parempaakin haukuttavaa maailmassa löytyy kuin toisten ihmisten nimet.

Vierailija
19/19 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani, mutta ei me köyhät katsota yhtään mitä naapureilla on. Jos olet siis ostanut lapsellesi uusimmat vempeleet siksi, että joku köyhä  niitä ihailisi niin joudun nyt tuottamaan pettymyksen. Ei vilkuilla naapuriin. 

Joitakin tavaroita, esim autoja mainostetaan sillä, että saa naapurit kateelliseksi! Valmistajana/maahantuojana vaihtaisin kyllä umpisurkean ja laiskan mainostoimiston lennossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi