Miten köyhät selittävät lapsilleen naapurin Nicolla on aina uusimmat vempeleet
Halpa honorista on ruutu säröillä ja hidas, mutta sillä on tultava toimeen ja pleikkari neloselle ei tule gta kuutosta.
Kommentit (19)
Miten selität vanhemmillesi, että olet idiootti?
naapurin nicolla voi olla mitä on, se ei tarkoita että meillä olisi. fiksu muksu kyllä ymmärtää kun selitetään. olen ollut sitä linjaa ettei kasvava lapsi tee merkkituotteilla mitään.
Ei se niin vaikeaa ole selittää, se on oiva aasinsilta mistä alkaa opettamaan ahneudesta ja sen vaikutuksista kaikkien hyvinvointiin, jopa sen nicon. Maailmassa jossa omat saa hylätä lojaalius on kuollut ja nico on kohde. <3
Olen pahoillani, mutta ei me köyhät katsota yhtään mitä naapureilla on. Jos olet siis ostanut lapsellesi uusimmat vempeleet siksi, että joku köyhä niitä ihailisi niin joudun nyt tuottamaan pettymyksen. Ei vilkuilla naapuriin.
Kela ja sossu maksaa meidän köyhälle perheelle uudet pelit ja laitteet.
Kehotan keikkaamaan naapurin Nicon
Miten ap selität sen, ettet osaa kirjoittaa?
Naapurissa oleva uima-allas ei ole meidän, siihen ei saa mennä uiskentelemaan. Naapurin ovet ja ikkunat ovat lukossa, niistä ei voi tunkea sisään. Naapuri lentää yksityiskoneella ulkomaille, me emme!
Tämä kaikki on helppo selittää lapselle, kuten muutkin asiat jos lapsi on normaali!
En ehdi nyt leikkimään, ap. Vie vaikka roskat tai jotain.
Voi ei Yuccalla ei ole samat leut ku Nicolla. Maailmanloppu!
No mutta meidän Nicolla on jo oma yksiö vuokralla, tiesikö ap tämän?
Se saa sossusta kaiken mitä keksii pyytää.
Ei mulle tarvinnut selittää mitään kun olin nuori ja kaverilla oli rikkaat vanhemmat. Ei siihen sen enempää tullut kiinnitettyä huomiota.
Ei meillä ole edes varaa asua ympäristössä jossa naapurilla on uusimmat vempeleet.
Me elämme hierarkisessa yhteiskunnassa jossa kaikilla ei ole samoja mahdollisuuksia - ei edes asiaan osattomilla lapsilla. Suurimman osan mielestä on ihan ok, ettei osa lapsista pääse edes huvipuistoon, koska heillä on - heistä riippumattomista syistä - köyhät vanhemmat. Aivan sama onko tuo vanhempi kussut asiansa itse, vaiko vaikkapa sairastunut. Sitä ei lasketa.
Kuule ap, sanot rehellisesti että rahaa ei nyt ole. Jos lapsesi on normaali niin hän kyllä tajuaa asian. Rohkeutta!
Vierailija kirjoitti:
Miten selität vanhemmillesi, että olet idiootti?
:D Hiukan on pihalla, kun nicottelee v. 2026. Hänelle tiedoksi, että "naapurin Nicoja kadehtineet" ovat nykyisin lähes viisikymppisiä. Kun hän nyt haluaa esiintyä parempana väkenä, niin vinkiksi,: kirjoittaisi, että nyt kadehditaan Urhoja, Leoja, Ainoja ja Aavoja. Vain kolme saanut Nico nimen vuonna 2025. Eipä se sitäpaitsi huono nimi ole ja voivat tietenkin ollakin tosi kadehdittavia. Parempaakin haukuttavaa maailmassa löytyy kuin toisten ihmisten nimet.
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani, mutta ei me köyhät katsota yhtään mitä naapureilla on. Jos olet siis ostanut lapsellesi uusimmat vempeleet siksi, että joku köyhä niitä ihailisi niin joudun nyt tuottamaan pettymyksen. Ei vilkuilla naapuriin.
Joitakin tavaroita, esim autoja mainostetaan sillä, että saa naapurit kateelliseksi! Valmistajana/maahantuojana vaihtaisin kyllä umpisurkean ja laiskan mainostoimiston lennossa.
En jaksa selitää. Keksi itse.