Miksi työväenluokkaisilla on niin kova tarve tatuoida nahkansa?
Harva akateeminen keskiluokkainen sitä tekee. Ihmetyttää, mitä kuvituksella haetaan, ei se ainakaan kaunista.
Kommentit (12)
Yleistynyt myös akateemisten kesken todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt lääkäreillä myös tatuointeja, että silleen.
Taisi kuitenkin olla kunnallisella puolella eikä yksityisellä. Työväki koulutetaan hoitamaan toisiaan. Burana 400 ja käyntimaksu 500.
Onhan näillä alemman keskiluokan, keskiluokan ja ylemmän keskiluokan ihmisilläkin tatuointeja, jopa ihan ylemmän luokan diplomi-insinööri-, maisteri-, ekonomi- ja tohtoritasoisillakin niitä näkyy kuntosaleilla ja uimahalleissa.
Vierailija kirjoitti:
Yleistynyt myös akateemisten kesken todella paljon.
Festareilla näin kymmennen juottopistettä ja 3 tatuointipistettä. Jännä, että nämä kaksi on nykyään naitettu. No regets!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi kuitenkin olla kunnallisella puolella eikä yksityisellä. Työväki koulutetaan hoitamaan toisiaan. Burana 400 ja käyntimaksu 500.
No tiedän mä sukulaisen,josta tuli lääkäri ja on töissä yksityisellä. Tatskoja silläkin. Ja on kunnallisella nähty tatskoja. Että ihan vaan uliset siellä, et vain duunareilla olis tatuointeja.
Eiköhän tatuointeja ole vähemmän työtä tekevillä, enemmän työttömillä ja itseään esiin tuovilla.
Minua hoiti hammaslääkäri jolla oli tatuointi kulmakarvan päällä😄En saanut selvää mitä siinä luki.
Tatuointivajakin järkeä vailla oleva aloitus. Taas kerran...
Aloittajalla taitaa olla aika kapea maailmankuva. Nykyisin tatuointeja voi olla muillakin kuin rikollisilla.
Kertoo huonosta elämänhallinnasta.
Kallista mustetta. Meillä duunissa hemmo jolla yläkroppa+hihat värjätty, sanoi että joku 15 000 mennyt musteeseen !