Eikö tuon Garyn pitänyt olla " koskematon" tossa Selviytyjissä?
Kommentit (11)
että toinen finalisti olisi tiedossa jo alkuvaiheessa.
En ole ap, mutta eihän tuo otsikko paljasta mitään. Olisin viime viikon jakson perusteella jo tiennyt vastauksen, kun viime viikolla Gary käytti sen koskemattomuuspatsaan.
Vierailija:
että toinen finalisti olisi tiedossa jo alkuvaiheessa.
Olin kyllä ihmeissäni, kun voisin vaikka väittää, että sanottiin sen olevan pidempiaikainen suoja kuin vain yksi äänestys!
että patsaan voi käyttää haluamallaan hetkellä, kuitenkin ennen finaalinelikkoon pääsemistä.
Siis AINA kun tarvii. On tainnut suomentajalla mennä pasmat sekaisin, itse en ole kuunnellut niin tarkkaan, enkä ole edes varma olisinko ymmärtänytkään...
Aloin epäilemään itseäni kun ymmärsin myös viimeksi että Gary on koskematon finaalinelikkoon asti. Ihmettelin asiaa miehellekin eilisiltana. Mutta näin tosiaan viimeksi luki, nyt olen itsekin varma asiasta.
Näköjään ollut käännösvirhe sitten, jos patsas onkin ollut kertaluonteisesti käytettävissä.
Siis todellakin, mä kans luulin, että pääsee automaattisesti finaalinelikkoon sen patsaansa kanssa. Mutta varmaan se on ollut, että saa käyttää patsasta kerran milloin vaan " until final four" , eli sen pidempään ei patsaasta ole hyötyä.
No, mutta tosiaan, ens kerralla saa Gary vaikka tippuakin, hyvä että se mielipuolinen Jamie läks! :)
Ihan varmasti sanottiin niin. Kummallista.