Mitä tekisit jos pääsisit päiväksi ysärille?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin Teslan ja nVidian osakkeita.
Tuskin. Teslan IPO oli 2023.
Nvidia oli 1999 lopussa, joten nippanappa mahdollinen tuossa skenaariossa.
Voi niitä ostaa ilman IPOakin...
Menisin varmaan Keravan jonkun kerrostaloyhtiön parkkipaikalle ja vetäisin van dammet kahden auton väliin ja nauttisin siitä ettei ihmiset alkaisi kuvaamaan minua someen kun teen sen. Rauhallista aikaa.
Teleporttaisin itseni EF:n kielikurssille.
Keksisin jonkin keinon, jolla estää internetin laajeneminen ja varmistaisin että tämän päivän tilanteeseen ei koskaan ajauduta. Etsisin Erin Brockovichin ja punoisin hänen kanssa tämän juonen. T. Sarah Connor
Vierailija kirjoitti:
Löytäisitte minutkin Carrolsista.
Ehta ja rehellinen palstamamman vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Keksisin jonkin keinon, jolla estää internetin laajeneminen ja varmistaisin että tämän päivän tilanteeseen ei koskaan ajauduta. Etsisin Erin Brockovichin ja punoisin hänen kanssa tämän juonen. T. Sarah Connor
Kertoisin kaikille tulevasta tekoälystä n. vuonna 2024.
...Sitten ihmettelin Hesperian suljetulla, että mitä hittoa tapahtui.
Menisin Särkkään, ku pääsis oikeisiin laitteisiin 😃
Estäisin PS:n perustamisen. Se oli läskin äijän ahneuden tulos, nykyään venäjämielinen fasistijärjestö.
Luontoon kunnon retkelle ilman huolta punkeista.
Helppo: Kirjoittaisin ranskan yo-kirjoituksissa. Tarinan opetus: Kuunnelkaa nuoret opettajianne!
Vierailija kirjoitti:
Etsisin ysäri-itseni ja kertoisin totuuksia tulevista ajoista.
Neuvoisin ysäri-itseäni lopettamaan kokonaan alkoholin, jättämään silloisen naisen ja etsimään fiksumman tavallsen hoikan nätin tytön ja tekisin lapsia. Neuvoisin ostamaan tiettyjä osakkeita.
Menisin ihanan kaveriporukkani kanssa bilettämään! Kaipaan ysäriltä eniten sosiaalisia suhteita: ystäviä tapasi niin usein ja oli iloista ja tapasi uusia hauskoja ihmisiä! Oli tosiaan niinkun Frendeissä.
Nykyään olen lähes aina yksin.
Vierailija kirjoitti:
Menisin varmaan Keravan jonkun kerrostaloyhtiön parkkipaikalle ja vetäisin van dammet kahden auton väliin ja nauttisin siitä ettei ihmiset alkaisi kuvaamaan minua someen kun teen sen. Rauhallista aikaa.
Minä menisin Keravalle Planet FunFuniin. Siellä voi nauttia Renny Harlinin elokuvien rekvisiitasta. Ja ehkä nähdä vilaukselta jonkun Gladiaattorin.
Valtavat muurit ympäri valtionrajoja, portit teljettäisiin ja Itä-Helsinki jätettäisiin perustamatta!
Jos pääsisin tiettyyn päivään niin siinä tapauksessa jättäisin väliin sen ekan kännikerran vappuaattona -91 eli olisin se tylsän kiltti ja lapsellinenkin tyttö mikä oikeasti olin enkä alkaisi leikkiä jotain kovista muiden painostuksesta.
Tuon jälkeen alkoi mennä ihan kaikki päin sitä itteään eli syyn poistamalla katoaisi melkoinen määrä ikäviä seurauksiakin ja useamman vuosikymmenen ajalta.
Kiertelisin omaa kotikylää ja nauttisin ajasta, kun se oli vielä eloisa eikä myymälät olleet autioituneita.
Vierailija kirjoitti:
Menisin ainakin Sestoon ja Maxiin ruokaostoksille. Kaipaan vanhoja hyviä ruokakauppoja.
Marketan kautta kotiin.
Pitäisin kaikki ysärivaatteeni tallessa tähän päivään.
Menisin ainakin Sestoon ja Maxiin ruokaostoksille. Kaipaan vanhoja hyviä ruokakauppoja.