Mitkä ominaisuudet tekevät miehestä haluttavan?
Aloitan muutamalla: itsevarmuus (ei ylimielisyys), pituus, leveät hartiat, komeansöpöt kasvot, tuuheat ja vähän pörröset hiukset, isot kädet, iso...se ja muutenkin näin sirona tykkään et on kunnolla kokoeroo :) Vahvat otteet ja tummat/vihreät silmät. Älykäs ja vähän dominoiva tietyllä tavalla mutta ei manipuloiva
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on DI, että nyt on parasta mitä mieskunta tarjoaa.
On euforista tajuta, että elän loppuelämäni DI-miehen hienossa omakotitalossa kotirouvana
185, status,paljon rahaa ja komeus
Rinkallinen setelirahaa niin vaikka seniili horisko himoittava...
DI on jotenkin niin älykäs mies. Minua kiehtoo sellainen fiksuus miehessä
diplomi-insinööri on seksikäs, miehekäs, älykäs menestyjä. Näihin miehiin naisten katse harhailee 💪🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PENIS
Mut sen pitää olla iso tai muuten vois yhtä hyvin tuijottaa nakkia
Toiset tykkää vaan katsella...
Mistä tunnistaa aidon DI:n? Mietin vaan, että on varmasti aito DI
Vierailija kirjoitti:
Itse en pidä pitkistä miehistä. 175 cm on yläraja. Isot kourat, leveät hartiat ja määräilevyys ovat myös negatiivisia asioita. Ulkoisesti miellyttävin vartalo on jalkapalloilijoilla. Tummat hiukset, mutta ei niiden sekaisin tarvitse olla.
Kiitos ekasta suht asiallisesta vastauksesta vaikka en ymmärrä miks en sais pitää asioista joista pidän :D hyvä et lyhyille ja pitkille on ottajansa. Eikä kukaan puhunut hiusten sekaisuudesta....mutta täällä harva osaa lukee
Vierailija kirjoitti:
diplomi-insinööri on seksikäs, miehekäs, älykäs menestyjä. Näihin miehiin naisten katse harhailee 💪🏻
Montako viestiä pässi kirjoitat tänään samasta asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PENIS
Mut sen pitää olla iso tai muuten vois yhtä hyvin tuijottaa nakkia
Toiset tykkää vaan katsella...
Niinpä, siks ei kiitos mulle naksuu haluun myös actionii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako viestiä pässi kirjoitat tänään samasta asiasta?
Se sekos taas vaihteeks
Mulle DI:it on jopa maksanu siitä :D ei ollu sen kummempaa, mut voi sinnuu