Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako nykyään sairauslomaa selkäkipuun?

Vierailija
30.08.2026 |

Selkä on aivan jumissa eikä liikkumisesta tule mitään, miten ihmeessä onnistuu fyysinen työ.. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos se estää työnteon

Vierailija
2/7 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ensin viikon, sitten 5kk.  Kuukauden kuluttua lääkäri aika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selän takia pääsee eläkkeellekin..kuten naapurin mies..nyt on aikaa ja voimia painaa metsätöitä omassa metsässä..

Vierailija
4/7 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selän takia pääsee eläkkeellekin..kuten naapurin mies..nyt on aikaa ja voimia painaa metsätöitä omassa metsässä..

Pitääköhän sitä eläkettä itse ehdottaa vain lääkäri itse ehdottaa?

Vierailija
5/7 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääköhän sitä eläkettä itse ehdottaa vain lääkäri itse ehdottaa?

Eläkkeelle pääsyyn tarvitaan pitkä sairausloma, ehkä vielä kuntoutustukikin, työkokeilun ym. Sitten vasta mietitään mahdollista eläkettä. Selkäkipuinen voi usein tehdä istumatyötä, joten eläkkeeseen on vielä pitkä matka. Tietenkin tarvitaan RTG ja muita tutkimuksia.

Vierailija
6/7 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on vaan se juttu, että sinä näet vain ne päivät, kun hän on metsässä. Muina päivinä hän saattaa olla täysin vetämättömissä sängyn pohjalla, kun ei pääse edes sängystä ylös kunnolla. Töissä pitää käydä joka päivä, vaikka sieltä sängystä ei edes pääsisi ylös. Melkolailla ristiriitaista, eikö vain?

Vierailija
7/7 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akuuttiin kipuun vähän lomaa ja sitten fysioterapeutille, taitaa olla se käytäntö.

Minulla selkä vaatii lyhyttä lomaa ja lääkekuurin pari kertaa vuodessa, jumpasta huolimatta. Työpaikka onneksi ymmärtää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä