Missä päin Tamperetta haluaisit asua?
Jos pysyvää asuntoa hakisin Tampereelta niin muuttaisin varmaankin Tammelaan.
Kommentit (30)
Tampereella on paljon hyviä paikkoja. Paras riippuu ihan omasta elämästä eli paikoista joissa käy. Itse en ihan keskustassa haluaisi asua, koska siellä on aika paljon mölinää kesäöisin, mutta olen viihtynyt esim. Kalevassa, Pyynikillä, idän lähiöissä. Lietsu ei oikein nappaa, mutta Koulukadulla voisin asua loppuun asti.
Pyynikki, Viinikka, Hyhky.. joku tuollainen vihreä vanhaa puutaloaluetta missä väljyyttä ja silti lähellä keskustaa.
Pyynikki ykkönen.
Mutta voisin asua myös Pispalassa, Kalevassa tai Tampellassa (siis ei Ranta-Tampellassa, alueena se on hieno mutta liian täyteen rakennettu).
AP haluaisi Tammelaan. Hieman ihmetyttää. Olen sielläkin asunut ja on siinä tietysti joitakin hyviä puolia.
Mutta niiden vanhojen kerrostalojen seinät on kuin paperia ja siellä kuuluu suurinpiirtein kuiskauskin seinän läpi. Kun normaalit asumisen äänet tulee sitten voimalla asunnosta toiseen niin siitä on mukavuus aika kaukana.
Kamala kaupunki eikä vieripaikkakunnatkaan enää houkuta. Talous kuralla ja nistejä ja tulijoita joka nurkalla. Maaseutu ainoa ihmisen asuinpaikka. En ikinä kasvattaisi lapsia nykytampereella. -paljasjalkalaine
Vierailija kirjoitti:
Multisilta, ei tulvat haittaa.
30v asuin multsussa.Mahtava paikka, luonto ja uimarannat lähellä.
Lähellä rautatieasemaa