Haluaisin intialaisen miehen. Mitä pitäisi tehdä?
Suomessa heitä tuntuu olevan tosi vähän, ainakin kaupungissa missä itse asun. Ja muutenkin enemmistö taitaa olla naimisissa omanmaalaisten naisten kanssa.
Kommentit (45)
Aalto-yliopiston käytävillä Otaniemessä suhailee kaipaamiasi sulhoja runsain määrin. Sinne vain saalistamaan, ap!
22. Itse sanoisin, että kotoutumisprosessi on vielä pahasti kesken. 500 vuotta on aivan liian lyhyt aika siihen.
Toistat hare rama hare rama hare hare. Hare krisna, hare krisna hare hare.
Vierailija kirjoitti:
Aalto-yliopiston käytävillä Otaniemessä suhailee kaipaamiasi sulhoja runsain määrin. Sinne vain saalistamaan, ap!
Joo, mutta ovat yleensä halukkaita tutustumaan vain toisiin intialaisiin ja menevät naimisiin vain intialaisten naisten kanssa. Minua aina hämmästyttää, miten kerrotaan miten intialaiset aina muka ihannoi jotain vaaleaa ihoa ja pitää sitä huippukauniina, en ole ainakaan itse huomannut mitään vastaavaa. Ja jos ihannoisi, niin miksi niin vähän länsimaisia naisia on naimisissa intialaisen miehen kanssa?
26. Omiaan suosivat pääosin, joo. Intialaiset naiset ykkösinä. Arabi- ja mustilla miehillä tilanne on toinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta ovat yleensä halukkaita tutustumaan vain toisiin intialaisiin ja menevät naimisiin vain intialaisten naisten kanssa. Minua aina hämmästyttää, miten kerrotaan miten intialaiset aina muka ihannoi jotain vaaleaa ihoa ja pitää sitä huippukauniina, en ole ainakaan itse huomannut mitään vastaavaa. Ja jos ihannoisi, niin miksi niin vähän länsimaisia naisia on naimisissa intialaisen miehen kanssa?
Oliskohan sen takia että vikramit ei ole länsimaisten naisten suosiossa
Ei Intialaista oikein voi puhua yhtenä ryhmänä. Taitaa olla monenlaisia kulttuureja ja kieliä. Kiihkeimmät muslimit vielä halusivat omat valtionsa. Intialaisia hekin perimmältään ovat.
Intialaiset miehet ovat kyllä melko rumia
Joudut intialaisen miehesi vanhempien piiaksi.
Haluatko perinteisen miehen, joka odottaa vaimon tekevän kaiken?
Espoossa taitaa olla paljon Intialaisia.
Muuta pois vaan. Mistä maasta olet itse ?
Soita lentoyhtiön puhelinpalveluun. Siitä se sitten lähtee.
Kajaaniin, Kamkille opiskelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää tuoksua currylle
Kyllä, curryä korvan taa ja Kalkuttaan kävelylle.
🧡
Hanki intialainen lentäjä, eipä oo kuule ihan joka tytöllä.
Vierailija kirjoitti:
Rotupetturuus on suwakkihuørausta. Se on erittäin sairasta toimintaa.
Intiastahan saa niitä alkuperäisiä arjalaisia.
Ovat kotoutuneet tänne tosi hyvin!