Miksi naisten puhe lapsien tekemisestä kuulostaa aina kuin olisi jollain saksalaisen rotutohtorin luennolla eugeniikasta?
Geenit sitä ja pituusgeenit tätä. Varmaan 20 vuoden päästä halutaan mieheltä selvitys suvun sairaushistoriasta ja hänen henkilökohtainen sairaushistoriansa kanssa.
Ne geenit käyttäytyvät silleen jännästi, että pitkät ihmiset voivat saada lyhyitä lapsia. Kauniit ihmiset rumia lapsia. Älykkäät ihmiset tyhmiä lapsia. Täysin normaalit ihmiset vammaisia lapsia. Homma toimii tietenkin myös toisinpäin.
Kommentit (26)
Anteeksi nyt ap mutta en ole koskaan törmännyt tuollaiseen naisten kanssa. Kukaan ei ole koskaan sanonut että pitäisi olla pitkä mies lasten tekoon. Tottakai terveydestä puhutaan, ethän itsekkään halua että sinulta peritään jokin vakava sairaus. Minut on haluttu lapsen tekoon jopa suoraan tinderistä "halusin lapsen, mutta en miestä periaatteella, eikä kestänyt kauaa" olen 167cm. Iskäx4
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt ap mutta en ole koskaan törmännyt tuollaiseen naisten kanssa. Kukaan ei ole koskaan sanonut että pitäisi olla pitkä mies lasten tekoon. Tottakai terveydestä puhutaan, ethän itsekkään halua että sinulta peritään jokin vakava sairaus. Minut on haluttu lapsen tekoon jopa suoraan tinderistä "halusin lapsen, mutta en miestä periaatteella, eikä kestänyt kauaa" olen 167cm. Iskäx4
Ihan varmasti senkin tonttu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kuunnellut aika erikoisia naisia.
Valitettavasti otsikon mukaisia naisoletettuja löytyy tältä palstalta paljon. AP varmaan meinasi tätä palstaa eikä naisia taas yleisesti. Ainakin toivon näin-
Ei todellakaan löydy "paljon", tai sitten ne aloitukset on poistuneet. Ja jos täällä vaikka kymmenen naista jotain tuollaista kirjottelisikin, se on edelleen häviävän pieni osa naisista.
Noh saatiinhan niitä geeniselvityksistä jankkaavia tähänkin ketjuun.
Eri, mutta mies. En ole koskaan kenenkään kanssa törmännyt tuollaisiin juttuihin. Olen ollut aika monen naisen kanssa tekemisissä ja monen naisen kanssa tehnyt lapsiakin, tällä hetkelläkin juttelen monen naisen kanssa jotka haluaisivat lapsia
Ap kärsii lyhyydestään, mutta se ei ole syy miksi hän ei kelpaa. Syy on tuo autistinen jankkaaminen. Itse sain lapsen autistimiehen kanssa, ei, hän ei ole komea, pitkä tai muuta jotka kompensoivat. Mies muuttui ihan passattavaksi kakaraksi ja oli mustasukkainen omalle lapselleen. Teininä lapsesta tuli samanlainen jankkaaja kuin isänsä. Eikä jankkaaminen johdu teini-iästä, koska olen kasvattanut teini-ikäistä jo aiemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Ap kärsii lyhyydestään, mutta se ei ole syy miksi hän ei kelpaa. Syy on tuo autistinen jankkaaminen. Itse sain lapsen autistimiehen kanssa, ei, hän ei ole komea, pitkä tai muuta jotka kompensoivat. Mies muuttui ihan passattavaksi kakaraksi ja oli mustasukkainen omalle lapselleen. Teininä lapsesta tuli samanlainen jankkaaja kuin isänsä. Eikä jankkaaminen johdu teini-iästä, koska olen kasvattanut teini-ikäistä jo aiemminkin.
Miten sinä tiedät AP:sta yhtään mitään? Sinähän vain vahvistat koko ketjun sanomaa, kun heti menet mainitsemaan pituuden. Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.
Sori siitä, että olet autistinen jankkaaja.
Muistathan tasa-arvoideologian? Niin. Valheilla ei ole rajaa kun ne pääsevät kunnolla vauhtiin ja älykkäistäkin kyetään tekemään ihmeen tyhmiä, tämäkin on nähty moneen kertaan.