Irakilaiskaksoset haukkuivat itse itseään terroristeiksi - saivat valtiolta 213.000€ korvauksia per naama
Yle: "Supo-iskun suunnittelusta epäillyille irakilaiskaksosille ei syytteitä"
Kaksoset kävivät riehumassa supon talon edustalla ja väittivät olevansa terroristeja. Heidät pidätettiin ja otettiin tutkintavankeuteen. Rikostutkinta kesti kuukausia. Näyttöä terrorismista ei löytynyt. (Muista pienemmistä rikoksista kyllä.) Kaksoset vapautettiin ja Suomen valtio tuomittiin maksamaan näille korvauksia eli ns. koppirahaa 213 000€ per naama.
MIKSI Suomen pitäisi maksaa näille yhtään mitään?
Eikö tämä vapaudenmenetys ollut itse aiheutettu ongelma? Ymmärtäisin, että jos joku muu olisi väittänyt heitä terroristeiksi ja tutkintavankeus olisi alkanut siitä, mutta he itse aiheuttivat itselleen tämän tutkintavankeuden. Miksi valtion muka pitää maksaa heille siitä?
Muutenkin nämä kaksoset ovat olleet oikea lottovoitto valtiolle, sillä kyllähän tuo vankeinhoito maksaa lähes 1000€ / vrk kerrottuna kahdella, siihen rikostutkinta (poliisien työaika) ja oikeudenkäyntikulut vielä päälle.
"Me tie nataan tällä, eiku.."
Kommentit (7)
Miehet olisi pitänyt alunperinkin karkoittaa takaisin Irakiin, eikä aloittaa mitään oikeuskäsittelyä. Oli kyllä tiedossa, että näyttö ei riitä suomalaisilla näyttövaatimuksilla. Todistajat Irakissa, huonolaatuinen video ym. Samanlainen keissi oli Liberialaisen ihmishirviön tapaus. Miljoonia kului ja asia raukesi. Äijä sai muutaman satatuhatta euroa ja elatuksen loppu elämäksi Suomessa.
Hirvikausi lähestyy ja ampumaradoilla olisi tarve erityisesti liikkuvan maalim harjoituksille.
Hölmölässä on helppo tienata rahaa.
Vihervassarit ja demarit, eli häpeälliset kommunistit imeskelevät kieli ruskeana pedofiilimuslimien saastaista persettä.
Älä nyt ainakaan mitään linkkejä laita. Kaikilla meillä on aikaa etsiä itse näitä juttuja.
Monikyldyyri on rikkaus, ei mulla muuta. Ylipäällikkö A. Stupido.
Raasut olivat uhreja.