Liian rankkaa Haakonilla? Silmät seisoo päässä
Joitain kuvia olen nähnyt, aika hurjan näköinen on. Melkoisessa myllyssä on ja on ollut.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänen isä kuoli juuri.
Hyvä että kuoli.
Onko tämä palsta TÄYNNÄ mt potilaita? ?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänen isä kuoli juuri.
Hyvä että kuoli.
Onko tämä palsta TÄYNNÄ mt potilaita? ?!
mt potilaat ovat säyseitä lampaita narskuihin ja psykopaatteihin verrattuna.
Isä kuoli juuri. Puolisolla on vakava sairaus, niin varmaan tällaisella hetkellä käy mielessä että mitä jos hän joutuisikin kokemaan kaiken tämän leskenä. Lisäksi varmasti huoli siitä miten tytär jaksaa kaiken pyörityksen surun keskellä.
Miettikää nyt kenen tahansa kohdalle tuollaiset tapahtumat lyhyen ajan sisään: parikymmentä vuotta perheeseen kuuluneen eli läheisen poikapuolen kaikki skandaalijutut, vaimon vakava sairaus ja keuhkojensiirto, isän kuolema ja saman tien siirtyminen itse erittäinen vastuulliseen asemaan ilman vaihtoehtoja. Ja kaikki sitten vielä täydellisen julkisena.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää nyt kenen tahansa kohdalle tuollaiset tapahtumat lyhyen ajan sisään: parikymmentä vuotta perheeseen kuuluneen eli läheisen poikapuolen kaikki skandaalijutut, vaimon vakava sairaus ja keuhkojensiirto, isän kuolema ja saman tien siirtyminen itse erittäinen vastuulliseen asemaan ilman vaihtoehtoja. Ja kaikki sitten vielä täydellisen julkisena.
Mitä vastuita kuninkaalla on?
Olen joskus jollain tavalla kadehtinutkin kuninkaallisia, mutta kun tarkemmin ajattelee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä?
Norjan kuninkaalla on pääasiassa seremoniallinen ja edustuksellinen rooli valtionpäämiehenä, sillä todellinen poliittinen päätösvalta kuuluu Norjan parlamentille (suurkäräjät) ja hallitukselle. Vaikka Norjan perustuslaki määrittää toimeenpanovallan kuuluvan kuninkaalle, tätä valtaa käyttää käytännössä maan hallitus kuninkaan nimissä. Kuninkaana toimii
Vierailija kirjoitti:
Psyyke kestää huomattavasti paremmin täysraittiina, kuin kokaiinipöllyssä.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla narkki
Sä taidat olla ite.
To-pe yön valvonut sairalassa, pe ollut myllytystä aamusta alkaen, tuskin on viime yönäkään paljoa unta saanut. Näyttäisit itsekin samalta.
Vierailija kirjoitti:
To-pe yön valvonut sairalassa, pe ollut myllytystä aamusta alkaen, tuskin on viime yönäkään paljoa unta saanut. Näyttäisit itsekin samalta.
Vasta 2 yötä valvonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasta 2 yötä valvonut.
Tod. näk. valvonut enemmänkin viimeisen vuoden aikana. Ei kahden yön valvominen ole mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtaa mm. maansa valtioneuvostoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasta 2 yötä valvonut.
Nonse on viiskymppinen eikä mikään teini.
Olisi surullinen isän kuoleman takia?