Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aina pitänyt itseäni keskivertoa rumempana miehenä ja valokuvatkin näyttävät kauheilta

Vierailija
29.08.2026 |

Silti naisia siellä täällä näyttää pärstäni miellyttävän hymyistä ja katseista päätellen. Käsittääkseni nainen kääntää katseensa muualle ja  varsinkaan ei hymyile, jos miehen pärstä ei miellytä. Niin teen itsekkin sellaisille naisille.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa, olet naisten idoli.

Vierailija
2/8 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen aina näistä "olen ruma nyyh nyyh" aloituksista mieleen ala-aste. Aikuinen voi tehdä aika paljon ulkonäölleen pelkän valittamisen sijaa. Tosin kun viimeksi kuulin tosielämässä valitusta rumuudesta, se todellakin tapahtui ala-asteella joten nämä valittajat ovat voineet oikeasti jäädä sinne alle 10-vuotiaan tasolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on monia. Mun puoliso on aina ajatellut olevansa jotenkin ruma. Mut on oikeasto todella vetävän näköinen naisille jotka tykkää tietystä karskimmasta tyylistä..

Vierailija
4/8 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas ilkeitä vastauksia. Älä välitä ap. Ei naiset muuten vaan hymyile..

Vierailija
5/8 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naamaruma mutta pitänyt kroppani kunnossa. Naiset vilkuilee. 

Vierailija
6/8 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa taas ilkeitä vastauksia. Älä välitä ap. Ei naiset muuten vaan hymyile..

Naiset ovat m.ulkkuja.

Vierailija
7/8 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun pussi päähän

Vierailija
8/8 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin pidän itseäni rumana. Keskivertoa rumempana ainakin. Mutta kun mietin tarkemmin. Onko sillä väliä? Olen mies joka katsoo peiliin ja näkee miehen. Parempi vain että näen sen rumana. Moni nainen tosin on ollut nätti. En minä tiedä mistä naiset tykkää. Eikä tarvi tietääkkään.

T. Kelaloinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä