Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otto Meren mielestä hänen väitteidensä selvittäminen on "ajojahtia"

Vierailija
28.08.2026 |

"Rehtori soitti. Hän kertoi, että kaupunki yrittää selvittää kuka kertoi minulle koulujen arjesta.

Ajojahti on käynnissä.

Epäkohtien korjaamisen sijaan kaupunkia kiinnostaa enemmän löytää ongelmista kertonut henkilö.

Ei ihme että opettajat pelkäävät kertoa totuutta."

Minkäköhän takia Otto ei halua kaupungin selvittävän rehtorin henkilöllisyyttä? Jos epäkohtia halutaan korjata, eikö olisi hyvä tietää, mistä koulusta on kyse?

Hmm...

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mulle tulee mieleen tämä eräs entinen jääkiekkoilija, jonka ystävän alaikäinen tytär oli joutunut vakavan rikoksen uhriksi. Kuvaillun kaltaisesta tapauksesta ei koskaan löytynyt rikosilmoitusta.

Oliko tapahtunut Suomessa?

Vierailija
22/61 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meren tarina on näin opettajan näkökulmasta täysin absurdi. Ei ole olemassa sellaista koulua, jossa oltaisiin vain niin kuin ei mtn, kun 8-vuotiaiden luokassa on 180 cm parrakas mies. Ja eiköhän meteliä syntyisi kodeissakin. Mitään tällaista ei ole tapahtunut. 

Näiden tarinoiden keksimisen taustalla ei ole muuta kuin ra sismi ja sen lietsonta.

Mutta jos kerran Meren ja muiden mielestä tilanne on karmea, luulisi löytyvän sitten todellisiakin esimerkkejä. Vaan kun todellisuudessa kouluissa ihan vaan arkisesti opiskellaan samanikäisten kanssa ja eletään yhdessä, niin eihän se riitä äänten kalasteluun. 

Tästä partahommasta on tullut ihan ihmeellinen keppihevonen. Joo, 14-vuotiaalla arabipojalla voi olla parta. Hän ei silti ole aikuinen ja kuuluu kasiluokalle. Eikä varmasti halua mennä kakkosluokalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kyseessä oli jonkinlainen seksuaalissävytteinen fantasia, jonka Meri koki tärkeäksi jakaa.

Eikö saa enää edes käyttää fantasiaa ekaluokkalaisen kokoisesta parrakkaasta miehestä itsetyydytyksen apuna? Mistä tuo yksilön vapauksien rajoittaminen oikein kumpuaa? 

Vierailija
24/61 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työskennellyt lasten parissa, eikä tuon Meren juttu ihan silkkaa höpötystä ole. Alakoulussa olen törmännyt noin rippikouluikäisiin ja yläkoulun puolella muutamat näyttävät ihan aikamiehiltä. Varmasti on lasten iät ilmoitettu alakanttiin, eikä papereita ole. Perheissä sattumalta kaikilla lapsilla syntymäaika 1.1. 

Cool story bro, fiktiivisen tarinan tasollehan tämä sepustus jääkin.

Vierailija
25/61 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

VihaVasemmisto ei hyväksy totuutta ja vainoaa totuudenpuhujia. Siksi maamme on tuhon tiellä. 

VihaVasemmiston valheet realisoituvat. 

Vierailija
26/61 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mulle tulee mieleen tämä eräs entinen jääkiekkoilija, jonka ystävän alaikäinen tytär oli joutunut vakavan rikoksen uhriksi. Kuvaillun kaltaisesta tapauksesta ei koskaan löytynyt rikosilmoitusta.

Oliko tapahtunut Suomessa?

Tottakai. Olihan se mielikuvitusrehtorikin Suomessa.

Vierailija
27/61 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

SDPllä on tullut oksennus omaan suuhun, jota se yrittää salaa niellä, jotta sitä ei syytettäisi mmuuton ongelmista, vaikka se on edesauttanut kehitysmaalaisten maahantuontia ja äänestänyt jokaista mmuuton kiristystä vastaan eduskunnassa. 

Vierailija
28/61 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meren tarina on näin opettajan näkökulmasta täysin absurdi. Ei ole olemassa sellaista koulua, jossa oltaisiin vain niin kuin ei mtn, kun 8-vuotiaiden luokassa on 180 cm parrakas mies. Ja eiköhän meteliä syntyisi kodeissakin. Mitään tällaista ei ole tapahtunut. 

Näiden tarinoiden keksimisen taustalla ei ole muuta kuin ra sismi ja sen lietsonta.

Mutta jos kerran Meren ja muiden mielestä tilanne on karmea, luulisi löytyvän sitten todellisiakin esimerkkejä. Vaan kun todellisuudessa kouluissa ihan vaan arkisesti opiskellaan samanikäisten kanssa ja eletään yhdessä, niin eihän se riitä äänten kalasteluun. 

Tästä partahommasta on tullut ihan ihmeellinen keppihevonen. Joo, 14-vuotiaalla arabipojalla voi olla parta. Hän ei silti ole aikuinen ja kuuluu kasiluokalle. Eikä varmasti halua mennä kakkosluokalle.

Kyllä ne kusettää i'issään (ompa hassu suomenkielinen sana) mut kyl seki on totta et ne ei näytä vastasyntyneinäkään nuorilta

Vierailija
29/61 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä pelle koko ukko.

Vierailija
30/61 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä viipyy Petterin kommentti?

Vierailija
31/61 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työskennellyt lasten parissa, eikä tuon Meren juttu ihan silkkaa höpötystä ole. Alakoulussa olen törmännyt noin rippikouluikäisiin ja yläkoulun puolella muutamat näyttävät ihan aikamiehiltä. Varmasti on lasten iät ilmoitettu alakanttiin, eikä papereita ole. Perheissä sattumalta kaikilla lapsilla syntymäaika 1.1. 

No niin. Nyt sä tulit faktoilla pilaamaan hyvän haukkumisketjun. Etkö ymmärrä, että ketjun tarkoitus ei ole lainkaan pohtia tapausta vaan vain haukkua Otto Merta ja Kokoomusta ja oikeistoa ja persuja ja ties ketä?

Vierailija
32/61 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä Kokoomuksen ajatuspieremöt poimivat nämä vedätyksensä?

Taitaa olla pudonnut persujen tasolle.

Siis pelkkää limaista propagandan pohjakosketusta.

Vierailija
33/61 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantyyppinen setti kuin Enkeli-Elisa ja Anteeksi Pekka. On uskomatonta, mitä ihmiset ovat valmiita pitämään totena. 

Vierailija
34/61 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli systeemi toimisi, tuo rehtori voisi ottaa yhteyttä puolueettomaan viralliseen tahoon.

Nyt ei uskalla potkujen yms. pelossa.

Systeemi on mätä, kun reksikin joutuu tuollaista pelkäämään.

Ei ole mitään reksiä. Höpsö.

Vierailija
35/61 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteikäsellä ei kuulu olla partaa ja viiksiä. Period.

Vierailija
36/61 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin. Nyt sä tulit faktoilla pilaamaan hyvän haukkumisketjun. Etkö ymmärrä, että ketjun tarkoitus ei ole lainkaan pohtia tapausta vaan vain haukkua Otto Merta ja Kokoomusta ja oikeistoa ja persuja ja ties ketä?

Tarkoitus tietenkin on selvittää asia. Meri vain ei hyväksy sitä, vaan syyttää ajojahdiksi. Mitä järkeä näistä on edes puhua, jos ei asiaa saa selvittää?

Vierailija
37/61 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoomus tyrinyt viime aikoina oikein urakalla

Vierailija
38/61 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitus tietenkin on selvittää asia. Meri vain ei hyväksy sitä, vaan syyttää ajojahdiksi. Mitä järkeä näistä on edes puhua, jos ei asiaa saa selvittää?

Se nyt on vaan niin että jos Meri tai muu hyvä mies näin sanoo niin sitten se on niin. On kommarivokea alkaa niitä jauhamaan. Nyt vain aikuiset pois kakkosluokilta ja sillä hyvä.

Vierailija
39/61 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä nyt joku haisee, jos ei saa asiaa selvittää. Miksi Meri edes otti asian esiin, jos on sitä mieltä että asia on jätettävä siihen?

Vierailija
40/61 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meri kirjoittaa: "Rehtori soitti. Hän kertoi, että kaupunki yrittää selvittää kuka kertoi minulle koulujen arjesta.

Ajojahti on käynnissä.

Epäkohtien korjaamisen sijaan kaupunkia kiinnostaa enemmän löytää ongelmista kertonut henkilö."

Miten Otto Meri ajattelee kyseisen epäkohdan tulevan korjatuksi, jos kyseistä koulua ei edes voi kertoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi