Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tänään potkut kiitoksena 28 työvuodesta firman hyväksi.

Vierailija
28.08.2026 |

Eipä ole enää mitään motivaatiota mennä maanantaina töihin.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, paska homma. Tee vain bare minimum ja käytä loppu työaikasi uuden työn etsimiseen.

Vierailija
22/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuaika kannattaa tehdä entistä paremmin työnsä. Ellei halua polttaa sillat takanaan. Se voi kostautua kyllä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sait potkut? Yleensä potkut saadaan väärinkäytöksestä.

Useammin potkut kyllä tulee muutosneuvotteluissa tuotannollisista ja taloudellisista syistä.

Silloin pujutaan irtisanomisesta. Potkut on just sana sille, että olet sössinyt. 

Jesta tätä saivartelua taas. Kyllä se potkuilta tuntuu oli syy mikä tahansa.

Vierailija
24/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useammin potkut kyllä tulee muutosneuvotteluissa tuotannollisista ja taloudellisista syistä.

Silloin pujutaan irtisanomisesta. Potkut on just sana sille, että olet sössinyt. 

Jaa. Ei minusta tuntunut potkuilta, 25 vuoden jälkeen irtisanominen yt neuvotteluiden yhteydessä. Ihan normaali käytäntö. En uhriutunut, eikä tuntunut potkuilta. Sain hyvät suosituksetkin. 

Asennetta peliin, eikä olla katkeria. 

Vierailija
25/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ja toivottavasti saat uuden duunin mahdollisimman pian!

Mä olen mun veljen irtisanomisia seurannut vierestä ja ottaa sen puolesta päähän.

Hän teki konduktöörina töitä sen kolkyt vuotta. Sitten hänet irtsisanottiin muutaman muun mukana.

Hän ei ole koskaan mitään muuta duunia tehnyt. Kesätöissä aloitti aikoinaan isän ja setien jalanjäljissä ja sille tielle on jäänyt. Lukion kävi. Nyt on aika epätoivoinen viisikymppinen, että mistä sitä sais töitä. Koulut ei kiinnosta. Asiakaspalvelu häneltä onnistuu huipusti, mutta mikä ala.. Taksarin homma taitaa olla ainoa, joka onnistuisi, muttei nyt jotenkin natsaa. Ajokorttia ei ole tarpeeksi, että voisi alkaa rekkaa tms ajamaan, eikä nyt ole intoa päivittää korttia, kun rahaa tarvitaan elämiseen. Onneksi on säästöjä yms joksikin ajaksi.

Vierailija
26/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Ei minusta tuntunut potkuilta, 25 vuoden jälkeen irtisanominen yt neuvotteluiden yhteydessä. Ihan normaali käytäntö. En uhriutunut, eikä tuntunut potkuilta. Sain hyvät suosituksetkin. 

Asennetta peliin, eikä olla katkeria. 

Sä ilmeisesti työllistyit nopeasti. Pidempi työttömyys katkeroittaa.

Vierailija
27/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pahoillani sun puolesta ap. Voimia!

Ja älä välitä ketjuun tulleista tai mahdollisista muista ilkeilijöistä.

Vierailija
28/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat potkut tulivat 40 työvuoden jälkeen samassa firmassa. Onneksi sentään ymmärsivät 6 kuukauden irtisanomisajan myöntää ilman työvelvoitetta.

Vierailija
29/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kuulut MEE TÖIHIN huutelijoihin.

En kuulu kyseiseen joukkoon. 

Kuulun joukkoon " haluan nussia tytärpuolta perseeseen" ja aika paljon muuten nussinkin.

Joskus se on joutunut tulemaan kesken koulupäivän antaaan minulle pientä tiukkaa persettään, koska minä on luomakunnan kruunu ja korttelin kovin ja suuri munaisin sonni.

Kerran naapurin rouva halusi ikuistaan kaluni valokuvaan. Se joutui ottamaan kuvan komeen eri kertaan, että sai rakennettua siitä panoraama kuvan.

Vierailija
30/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei todellakaan saada. YLEISIN syy on tuotannolliset ja taloudelliset syyt. 

Vierailija
31/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa ottaa työ vastaan

Vierailija
32/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

pirulliset firmat potkivat iäkkäämpiä ulos, boikottiin vaan kaikki sellaiset heti

Vierailija
33/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunareilla on yleensä paskainen loppu

Vierailija
34/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sulla kuitenkin on vielä työvelvoite? Pirullista.

Se on sama miten loppuajan hommansa tekee. Ei ne voi asialle mitään, korkeintaan antaa lopputilin...

Nepä voi pidättää sen loppuajan palkan, lomakorvaukset ja vaatia korvauksena 6kk palkan.

Vierailija
35/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo ikävä homma. Tunnollisena tekijänä sitä sitoutuu vuosien saatossa ja on itse lojaali työnantajaa kohtaan niin tämmöiset kirpaisee ihan varmasti. Just semmoinen muistutus kaikille että työn ei kannata antaa mennä muun elämän edelle. Olen joskus itse ollut semmoisessa työn imussa, että siinä perhe-elämä on jäänyt toiseksi, mutta loppupeleissä ei todellakaan ole sen arvoista. Koskaan.

Vierailija
36/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan se just kauheaa on, että työntekijän oletetaan olevan lojaali työnantajalleen, antavan kaikkensa ym., ja kuitenkin lopputuloksena työnantaja ei olekaan lojaali sinulle vaan esimerkiksi osakkeenomistajille.

Tsemppiä ap:lle.

Vierailija
37/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat potkut tulivat 40 työvuoden jälkeen samassa firmassa. Onneksi sentään ymmärsivät 6 kuukauden irtisanomisajan myöntää ilman työvelvoitetta.

Tuollaisella työuralla luulisi työllistymisen olevan helppoa.

Vierailija
38/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee uutta. Loma.

Vierailija
39/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama nakki iski tännekkin.35v ja 4kk samassa firmassa ja tässä kiitos. 63v ikää, niin vaikeata voi olla työllistyminen. No elämä on.

Vierailija
40/43 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kuulut MEE TÖIHIN huutelijoihin.

Täsmälleen näin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi